کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مشکلات جانمایی برخی تجیهزات در دکوراسیون های جدید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام به همه دوستای عزیز و امیدوارم که حالتون عالی باشه مثل همیشه. امروز یک مقاله خوب دارم براتون در زمینه دکوراسیون. امیدوارم که خوشتون بیاد و ازش لذت ببرین.

برای داشتن آبگرمکنی با کیفیت در خانه آن هم به گونه ای که دکوراسیون شما ترکیب چیدمانش را از دست ندهد باید به نکات مختلفی توجه داشت که از ان بین ما قصد داریم به چند مورد از انها اشاره کنیم. در وبلاگ دکور داخلی منزل بیشتر با این نکات آشنا خواهید شد. برای اینکه بتوانیم حس هماهنگی و انسجام را یک فضا تجربه کنیم، ضروری است که اشتراکات و یا ارتباطی را میان اجزای آن بیابیم. در مدل سازی دکوراسیون داخلی، سبک ها می توانند شرعیات و الگوهایی را در اختیار ما بگذارند تا این حس را در فضا به بود بیاوریم. اما این شرعیات و قوانین کدامند؟!
[عکس: 353px-Boiler_and_Cylinder.jpg]
آبگرمکن های شمعک دائم به طور کلی در 4 معیار می باشند . این گروه از آبگرمکن ها مجهز به شمعک دائم فاش هستند ، به گونه ای که شمعک دستگاه در كیفیت آماده به کار همواره فاحش بوده و هر زمان که ضرغام آب گرم باز شود ، این شمعک مشعل را روشن نموده و آب گرم مورد نیاز تامین می شود.
این استاندارد از آبگرمکن ها محفظه سوزانیدن باز می باشند ، به این صورت که اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق را توسط دودکش استاندارد عمارت ساخت ، به محیط خارج ساختمان هدایت می نمایند.
مدل ایا B3112 و B3115 نسبت به مدل B3118   کم فشار تر می باشند. مدل B4108 مناسب بی همتا تجاری کوچک می باشد و برای منازل مسکونی مناسب نیست. مدل B3112 مناسب واحد ایا مسکونی کوچک می باشد که حداکثر طول لوله از محل آبگرمکن تا دور ترین اسد آب گرم 6 متر باشد و خواه طول لوله بین 6 تا 8 متر باشد معیار B3115 مناسب است.


در مدل سازی دکوراسیون معاصر اشکال و احجام به شکل خام مورد كاربرد قرار می گیرند اما رنگ آنها اغلب جسورانه انتخاب می شود، محرز است و پروا هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در کل همه چیز را در وضع جنبه ساده، بی پیرایه، ابتدائی و ساختاری كاربرد کنید. توجه به پس زمینه ای که اجزای دکوراسیون داخلی معاصر را در خود جای می دهد از نکاتی است که باید به آن وقع داشت. فضای خالی، روی دیوارها، بین مبلمان و بالای بخش هان فوقانی، به اندازه فضاهای پر شده از وسایل اهمیت دارد.
با یک نگاه کلی باید خطوط هنوسی صاف، واضح و مشهود باشند. در بعضی این خطوط صاف و واضح حال منحنی به خود می گیرند و تنوعی به محیط می بخشند. در نگارگری برنامه ریزی داخلی معاصر مبلمان و وسایل، ظاهری منحصر به فرد دارند و فضایی خاص را می آفرینند. امکان همنشینی مبلمانی با جنس و ظاهری طبیعی و ساختگی در کنار هم نیستی دارد. بگذارید ویزگی های آبگرمکن در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم؟
  • تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان
  • کم فشار
  • سه سال ضمانت
  • برخوردار از فن آوری روز دنیا
  • دارای ضیغم تنظیم دما و مقدار آب خروجی
  • امکان تنظیم شرر به صورت ولومی و پیوسته
  • کنترل هوشمند هاویه و آب بهشت و بهره گیری از سیستم ماژولار
  • بدون شمعک و دارای قاعده جرقه زن خودکار
  • آسیب پذیری کم در مقابل سختی آب و رسوب گرفتن
اگر مشغول بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال اشخاص حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید گزارش‌های مربوط به كسان یا شرکت هلا مختلف را بخوانید، نمونه کارهای قبلی او را نگاه کنید.