کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ثبت شرکت مجازی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در دهه های گذشته، بوروکراسی پیچیده سازمان ها، دارای آن چنان قوام و تعصبی بود که خدشه به آن امری مذموم و بعضاَ ناممکن تلقی می شد؛ در چنین فضایی اندیشه خلق سازمان های مجازی بی شباهت به رویا نبود، اما در عصر حاضر تغییرات شگرف سازمان ها و پیشرفتهای غیر قابل تصور تکنولوژی ارتباطی، اطلاعاتی و نیز فراگیر شدن شبکه های رایانه ای در سازمان ها و حتی منازل و از سوی دیگر ناکارآمدی سازمان های سنتی در پاسخگویی به این تحولات، موجب کمرنگ شدن حکومت اداری سازمان ها ( بوروکراسی ) و حکم فرمایی نتوکراسی (حکومت شبکه ها بر سازمان ها) شده است؛ حال دیگر ایده سازمان های مجازی نه تنها رنگ واقعیت به خود گرفته است، بلکه ضرورتی انکارناپذیر در سازمان های سده بیست و یکمی محسوب می شود.
امروزه بسیاری از کارکنان در منازل خود و از طریق شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی همچون: اینترنت، پیجر، فاکس، ویدئو کنفرانس و… خدمات خود را به سازمان هایشان ارائه می دهند. این مفهوم از تجارت، با حذف مرزها ، گمرک ها و واسطه ها و تبدیل شدن به یک دهکده جهانی حیطه ی بسیار گسترده ای دارد که در آن، نوآوری هایی مانند مبادله الکترونیکی داده ها، پست الکترونیک ؛ تابلوی اعلانات الکترونیکی ، انتقال الکترونیک وجه و سایر فن آوری هایی نظیر این موارد به کار برده می شود.
در این شرکت ها ، فضای طبیعی به فضایی مجازی تبدیل گشته و افراد بدون قرار گرفتن در محدودیت های زمان و مکان، می توانند با امکانات پیشرفته امروز به فعالیت های خود بپردازند. در واقع، شرکت ها و سازمان های مجازی باعث افزایش سرعت و حجم مبادلات بازرگانی گردیده و به شکل محسوسی سبب کاهش هزینه  ، صرفه جویی زمان، حذف واسطه ها و در نهایت سود بیشتر می شود.
لازم به توضیح است، رسالت شرکت های مجازی، فقط ارتباط نیست بلکه پی ریزی و تقویت روابط تجار است . تجارت مجازی انقلابی است که در حال تغییر روش های تجارت، خرید و حتی تغییر نحوه تفکر ما است.
[عکس: it9n_logo.jpg]
ثبت علامت تجاری ثبت شرکت نیک
https://nikregister.com