کلیدستان

نسخه‌ی کامل: زمان های کم طزفدار تورهای داخلی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تورهای ارزان داخلی
قطعا با شروع سال تحصیلی تقاضا برای تورهای داخلی کیش, قشم و مشهد به طرز قابل توجهی کم می شود و قیمت تورها پایین می آید. همچنین قبل و بعد از تعطیلات عید نوروز و ایام امتحانات هم افراد کمتری تمایل به سفر دارند در حالی که بهار به ویژه ماه اردیبهشت از نظر آب و هوا بهترین فصل سال برای سفر به کیش, قشم و مشهد است.
در زمان های شلوغ و پیک سفر که قیمت تورها بالاتر از زمان های کم تقاضا است معمولا بخش زیادی از زمان گردشگر در سفر برای ایستادن در ترافیک و دیدن مکان های شلوغ گردشگری و …. تلف می شود. در حالی که در زمان های خلوت وقتتان بیهوده در ترافیک و برای دیدن جاذبه های گردشگری شهر به هدر نمی رود. همچنین برخی تورهای ارزان قیمت به‌خاطر درجه و مکان هتل یا نوع ایرلاین می باشد که این هتل‌ها فاصله زیادی با مرکز شهر یا مکان های گردشگری دارند و برای رسیدن به مناطق دیدنی یا مرکز شهر مجبور به پرداخت اجاره تاکسی می باشید که این تورها به صرفه نمی باشند. پس اگر می خواهید به یک سفر داخلی ارزان بروید، بهتر است مرخصی هایتان را برای زمان های خلوت سال نگه دارید و رزرو تور داخلی خود را برای یکی از این زمان ها خریداری کنید.

زمان مناسب برای تور ارزان کیش

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...ours-1.jpg]

جزیره زیبای کیش که در گذشته قیس نام داشت از نقاط دیدنی استان هرمزگان می باشد و از تورهای داخلی پرطرفدار است. دلیل اینکه گردشگران زیادی مشتاق سفر به جزیره کیش هستند بخاطر آب و هوای مطلوب و خوب جزیره در فصول سرد سال و همچنین وجود جاذبه های گردشگری و تفریحی از قیبل: کشتی های تفریحی، تفریحات دریایی مثل کیبل اسکی، اسکله تفریحی، پارک دلفین ها و …. می باشد. جزیره کیش در ایام تعطیل به ویژه نوروز شلوغ است اگر قصد دارید در ایام خلوت و ارزان به سفر بروید و از جزیره زیبای کیش لذت ببرید اواسط پاییز و نیمه دوم فروردین تا اواخر خرداد بهترین رزرو تور ازران کیش می باشد. در ایام محرم و ماه مبارک رمضان نیز شاید تا حدودی خلوت و ارزان باشد ولی محدودیت های وجود دارد که رفتن به چنین سفری هر چند مفت و ارزان هم باشد ارزشی ندارد.

زمان مناسب برای تور ارزان قشم

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...-tours.jpg]

جزیره زیبا و بزرگ قشم نیز در استان هرمزگان قرار دارد و مانند جزیره زیبای کیش گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جزیره قشم به خاطر دره ستاره‌ها، خاک‌های رنگی هرمز، جنگل‌های حرا و جزیره ناز و دلفین‌های هنگام، دریای زیبا و آرامش بخش گردشگران زیادی را مشتاق سفر به این جزیره دیدنی می کند. گردشگران تور قشم بیشتر اواخر پاییز، زمستان و ایام نوروز به دلیل آب و هوای مناسب آن به قشم سفر می کنند و در ایام گرم سال به ویژه در فصل تابستان قشم خلوت و ارزان می باشد.

زمان مناسب برای تور ارزان مشهد

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...ours-2.jpg]

شهر بزرگ سیاحتی و زیارتی مشهد در استان خراسان رضوی قرار دارد و دلیل اصلی جذب گردشگر آن وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)در این شهر می باشد و همچنین داشتن مکان های تفریحی و گردشگری مانند ییلاق زیبا شاندیز، طرقبه، پارک ملت، کوهسنگی، داشتن غاره ها و چشمه های آب گرم در اطراف شهر می باشد. شهر مقدس مشهد برعکس جزیره کیش و قشم در ایام محرم و ماه مبارک رمضان شلوغ می باشد و قیمت تور مشهد ارزان نمی باشد. با این حال اگر قصد سفر به مشهد را با تور ارزان دارید پیشنهاد ما به شما این است که بعد از پایان تعطیلات، ایام نوروز، دهه محرم و ماه مبارک رمضان به مشهد سفر کنید زیرا هم بار ترافیکی آن سبک بوده و همچنین از قیمت مقرون به صزفه ای برخوردار خواهد بود.

منبع: تورکیش-تورمشهد.com