کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ابرکاوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید یحچال ساید دوو، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو با بهره گیری از نیروهای متخصص در تعمیرات لوازم خانگی، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی از جمله یخچال ساید دوو، برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
دانگبو دوو الکترونیکس (Dongbu Daewoo Electronics) شرکت سازنده لوازم الکترونیکی است. این شرکت کره‌ای در سال ۱۹۷۱ در سئول تاسیس شد. موفقیت بزرگ این نام تجاری با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز فروش و تحقیق و توسعه در بازار در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان میسر شد.
این کمپانی بزرگ رقیبی جدی برای سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس محسوب می‌شود و عنوان سومین تولیدکننده لوازم برقی را در کره جنوبی از آن خود کرده است.
پس از ورشکستگی این شرکت در بحران مالی سال ۱۹۹۹ به مزایده گذاشته شد و بین رقیبانی که یکی از آن‌ها ایرانی بود، به گروه دانگبو که شرکتی بزرگ در کره‌ی جنوبی‌ست فروخته شد و نامش به دانگبو دوو الکترونیکس تغییر یافت.
این شرکت از جمله شرکت‌های اقماری گروه دوو محسوب می‌شود و در بازارهای بین‌المللی مانند مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی و چین حضور دارد.
دوو الکترونیک با هدف تبدیل شدن به پیشگام بازار جهانی لوازم خانگی برقی با تأکید بر محصولاتی مطابق سلایق خانواده‌ها و سلامت و بهداشت محیط‌‌ زیست فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
این شرکت رسالت خود را در پیشرفت زندگی مصرف‌کنندگانش با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های برتر و ارائه محصول با کیفیت و طراحی چشم‌نواز می‌داند.
حوزه‌ی اصلی تولیدات این شرکت لوازم برقی آشپزخانه، ماشین‌ظرفشویی، خشک‌کن، سیستم تهویه هوا است. دوو الکترونیک تولیدکننده مطمئن لوازم خانگی‌ست که شهرتش را مدیون محصولات باکیفیتش است که باعث شده اعتماد مشتریان را جلب کند. همچنین برای بهبود وضعیت محیط‌ زیست تلاش دارد محصولات را در منطبق‌ترین حالت با محیط‌ زیست و سلامت تولید کند.
محصولات دوو در آسیا در کارخانه‌های چین،مالزی، اندونزی و تایوان مطابق با وضعیت و شرایط منطقه تولید می‌شود. این کمپانی در ایران، مصر، عربستان صعودی نمایندگی اصلی دارد زیرا این مناطق از بازارهای اصلی آن محسوب می‌شوند. نمایندگی های این برند در ایران زیاد هستند اما شما می توانید با مراجعه به کارشناسان خبره و رسمی ابرکاوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو بهترین خدمات پشتیبانی، تعمیر و نگهداشت را از ما دریافت نمایید.
ابرکاوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید دوو با بهره‌گیری از مهندسین و کارشناسان زبده و با تجربه، با هدف ارائه‌ی خدمات تعمیرات و سرویس‌دهی با کیفیت بالا و رضایتمندی مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه سرویس‌دهی هستند.