کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دندانپزشکی شرق تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معیارهای مورد نیاز برای انتخاب یک مرکز دندان پزشکی مناسب

از آنجاییکه تامین سلامت دهان و دندان نقش مهمی در ارتقاء استاندار زندگی افراد جامعه دارد، از اینرو مرکز دندان پزشکی سامان به عنوان یکی از بهترین های کلینیک دندانپزشکی شرق تهران را به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی مربوط به حوزه سلامت دهان و دندان در سطح شهر تهران را به شما معرفی می کنیم.

چگونه به بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران تبدیل شدیم؟
اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فوبیای مراجعه به دندانپزشک را از دوران کودکی در ذهن خود پرورانده اید و یا فردی هستید که برای مراجعه به مراکز دندان پزشکی وسواس زیادی به خرج داده و به دنبال بهترین گزینه‌ها هستید، پس با ما همراه باشید تا یکی از مجهزترین و استاندارترین مراکز دندان پزشکی استان تهران را به شما معرفی کنیم.


داستان موفقیت کلینیک سامان برترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

با توجه به بررسی های صورت گرفته اهم معیارهای انتخاب یک مرکز مناسب دندان پزشکی عبارتست از:


پاکیزگی، آرامش و فضاسازی زیبا

آنچه که در اولین نگاه مراجعین محترم کلینیک دندان پزشکی شرق تهران مورد توجه قرار می‌گیرد، آرامش، زیبایی فضا، نظافت و ظاهر تمیز و شسته و رفته کلینیک است که در نگاه اول توجه هر مراجعه کننده ای را به خود معطوف داشته و حس آرامش و لذت از فضا را به بیماران گرامی منتقل می کند.


نحوه برخورد پرسنل و کارمندان

نحوه رفتار پرسنل و کارمندان کلینیک دندان پزشکی یکی از معیارهای کلیدی رضایتمندی مشتریان است. ظاهر آراسته و رفتار توام با احترام و پاسخگویی به موقع پذیرش کنندگان و کارمندان کلینیک دندان پزشکی شرق تهران از نکات حائز اهمیتی است که مورد توجه و قدردانی بسیاری از مراجعین و بیماران گرامی کلینیک دندانپزشکی شرق تهران قرار گرفته است. بعلاوه، تشخیص به موقع و به هنگام درمان و رفتار توأم با صبوری و آرامش، به اذعان بسیاری از بیماران محترم کلینیک دندان پزشکی شرق تهران یکی از شاخص‌های موفقیت و مشتری مداری سامان، کلینیک دندانپزشکی شرق تهران است. کلیه دستیاران دندانپزشکی کلینیک دندان پزشکی شرق تهران پس از گذراندن دوره های دستیاری و دندانپزشکی و انجام آزمایشات مربوط به سلامت در استخدام کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در آمده اند.


تیم حرفه ای و با تجربه تیم درمانی

از دیگر معیارهای انتخاب یک مرکز دندان پزشکی تیم پزشکان و مدارج و افتخارات علمی آنهاست. هر چه پزشکان و متخصصان کلینیک بر اساس سوابق و رزومه کاری، مدارک و تخصص ها و تجربیات حرفه ای شان انتخاب شوند، بهتر می توانند خدمات رسانی با کیفیت و عالی برای مشتریان داشته باشند و انتظارات آنها را برآورده سازند. دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در رده ماهر ترین و متبحرترین دندانپزشکان کشور قرار می گیرند و باعث افتخار است که کلینیک دندان پزشکی شرق تهران دارای یکی از موفق ترین و حاذق ترین دندانپزشکان کل کشور است.


بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات نوین دندان پزشکی

از دیگر معیارهای انتخاب یک مرکز دندان پزشکی معتبر، بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات نوین دندان پزشکی مطابق با آخرین پیشرفت‌های علمی دنیا و با تصمین کیفیت قطعات و تجهیزات می‌باشد. در همین راستا، کلیه یونیت‌های دندانپزشکی کلینیک سامان به عنوان یکی از بهترین‌های کلینیک دندان پزشکی شرق تهران به تازگی خریداری شده است و دارای کلیه استاندارهای لازم و برچسب‌های اطمینان به منظور استفاده بیماران محترم کلینیک دندانپزشکی شرق تهران است.


پوشش‌دهی سطح وسیعی از خدمات درمانی برای انواع مختلف گروه‌های سنی

پوشش‌دهی سطح وسیعی از خدمات درمانی برای انواع مختلف گروه‌های سنی از دیگر شاخص‌های انتخاب یک مرکز تخصصی دندان پزشکی است. کلینیک دندان پزشکی شرق تهران با ارائه کلیه خدمات مربوط به تشخیص بیماری‌های دهان و دندان، انجام خدمات دندانپزشکی کودکان، انجام کلیه جراحی‌ها و خدمات زیبایی دندان و خدمات مربوط به ایمپلنت و کاشت دندان آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد.

برنامه های متنوع و انعطاف پذیر پرداخت هزینه های درمانی
از دیگر نکاتی که دغدغه بسیاری از مراجعین به دندان پزشکی است، هزینه‌های درمانی است. کلینیک دندان پزشکی سامان به عنوان معتبرترین کلینیک دندان پزشکی شرق تهران با ارائه طرح ویژه درمانی شامل طرح اقساطی بلند مدت ویژه ارتودنسی و ایمپلنت به مراجعین کمک می‌کند، با خیال آسوده و راحت بتوانند هزینه‌های درمانی خود را پرداخت نمایند و بعلاوه از کارت ضمانت درمان نیز بهره‌مند شوند. همچنین مراجعین به این کلینیک دندانپزشکی شرق تهران می‌توانند از خدمات بیمه درمانی از جمله بیمه کوثر، بیمه‌های نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و بیمه سلامت نیز برخوردار شوند.