کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ابرکاوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی آبسال، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی آبسال برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
در ابتدا با ورود لوازم خانگی به ایران شرکت‌هایی برای مونتاژ این محصولات به وجود آمد و در نهایت این شرکت‌ها با تلاش‌های بسیار به خودکفایی رسیدند تا امروز که هرکدام شرکتی جداگانه هستند و به فعالیت در این زمینه می‌پردازند.
شرکت آبسال نیز از این دسته کارخانه‌ها بود که در سال ۱۳۳۵ به نام “شرکت سهامی لعاب ایران” در شمال شرقی تهران شروع به کار کرد و محصولاتی چون بشقاب و کاسه و قوری لعابی تولید می‌کرد. به دنبال رشد کیفی و کمی شرکت و افزایش مداوم سرمایه و تولیدات نام شرکت در سال ۱۳۴۵ به اونیورسال (سهامی خاص) و در سال ۱۳۵۵ به اونیورسال (سهامی عام) و در سال ۱۳۶۲ به آبسال (سهامی عام) تغییر یافت.
این شرکت تا سال ۱۳۴۳ به این روند و تولید این محصولات ادامه داد و به دنبال طرح توسعه کارخانه و تغییر نوع تولیدات از این سال به بعد اقدام به تولید اجاق گاز رومیزی و پس از آن اجاق گاز فردار کرد تا بتواند رقابتی مفید را در بازار لوازم خانگی با شرکت‌های دیگر داشته باشد.
البته در طی گذر زمان و با اضافه شدن ظرفیت تولید و اجرای طرح‌های توسعه تنوع این محصولات روز به روز بیشتر شد و بخاری گازسوز، آبگرمکن‌های گازی، اجاق گاز، کولر آبی و بخاری‌های نفتی را در کارنامه تولیدات خود ثبت و ضبط کرد.
برند لوازم خانگی آبسال، نیز با تولید ماشین‌های لباسشویی و کولر پرتابل تمام پلاستیکی در زمره بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی است و ابرکاوان به صورت رسمی و قانونی، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ماشین لباسشویی آبسال را برای مشتریان این برند بر عهده دارد.

از بین تولیدات این شرکت، لباسشویی برند لوازم خانگی آبسال را می‌توان به عنوان بهترین نام برد. البته این روزها با ورود برندهای شرقی و غربی به داخل کشور و تبلیغات اندک توجه به محصولات این شرکت بسیار کم شده است.
مصرف‌کنندگان بایستی توجه کنند که انتظارشان از یک ماشین لباسشویی چیست و با توجه به نیازشان یک برند را انتخاب کنند و تنها به ظواهر امر توجه نکنند.
برنامه‌های مخصوص شست‌و‌شوی لباس کودک، شست‌و‌شوی اقتصادی، شست‌و‌شوی پتو و ملحفه و شست‌وشوی روزانه جزو برنامه‌هایی هستند که استفاده زیادی دارند و ارزش پرداخت پول بیشتر را دارند اما برنامه‌هایی مانند شست‌و‌شوی لباس‌های تیره، شست‌وشوی ضدچروک، شست‌وشوی فوق سریع یا شست‌و‌شوی مشابه شست‌وشوی دستی شاید چندان هم ضروری نباشند. در نتیجه می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.
تیم ابرکاوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال با بهره‌گیری از تیم متخصصین و مهندسین با تجربه و کارآزموده در اسرع وقت آماده ارائه خدمات تعمیرات و سرویس‌دهی محصولات آبسال به صورت شبانه‌روز و با بالاترین سطح کیفیت و رضایتمندی مشتریان هستند.