کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین روش های مهاجرت به انگلستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چه روش هایی برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد ؟

کشور انگلستان با داشتن حدود هزار کیلومتر مرز آبی ، بزرگترین کشور در حوزه ی بریتانیا به خساب می آید.افراد زیادی سالینه برای مهاجرت به انگلستان جهت کار یا غیره اقدام می کنند . لندن پایتخت انگلستان ، با داشتن بیش از هشت میلیون نفر جمعیت ، پر جمعیت ترین شهر قاره ی اروپاست.جمعیت بریتانیا حدود 60 ملیون نفر بوده که حدود 50 ملیون نفر آنها ساکن انگلستان اند.زبان این کشور نیز انگلیسی است.

برای مهاجرت به انگلستان ، شما می بایست ویزای این کشور را دریافت نمایید.ما در این مقاله به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت و شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین حرفه ای تماس حاصل نمایید.

روش های روش های مهاجرت به انگلستان و کسب ویزای آن عبارتند از:
ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی ، ویزای پناهندگی و یا مهاجرت(ویژه ی افراد دارای شرایط مورد نظر آنها…)

همچنین انواع ویزای مهاجرت یا پناهندگی عبارتند از:
ویزای کار در انگلستان
ویزای اقامت در انگلستان
اعطای شهروندی در انگلستان
ذکر این نکته ضروری است که کلیه موارد و قوانین ذکر شده ، صرفا برای انگلستان نیست بلکه برای کل مجموعه بریتانیا مانند ولز و اسکاتلند و ایرلند شمالی می باشد.

همواره به این نکته توجه نمایید که از آنجایی که قوانین مربوط به اخذ ویزای بریتانیا دائما در حال تغییر است و این قوانین به صورت پیچیده و به زبان انگلیسی در وبسایت این کشور آمده است ، برای دانستن جدید ترین قوانین حتما با ما تماس بگیرید .

برای مهاجرت به انگلستان ، شما نیز می توانید از طریق دریافت ویزای کاری و یا ویزای مربوط به بستگانتان اقدام نمایید.همچنین میتوانید برای شهروند شدن در انگلستان نیز اقدام نمایید.

ما در مقالات بعدی به طور مفصل شرایط مربوط به انواع ویزا های کاری و  همچنین ویزا های بستگان و همچنین شرایط پناهندگی یا شهروندی را برای شما به طور مفصل توضیح خواهیم داد .

از مقاله ی قبلی در خصوص مهاجرت به آمریکا و همچنین مهاجرت به کانادا نیز دیدن نمایید.