کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات جنرال استیل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ابرکاوان نمایندگی تعمیرات جنرال استیل
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی جنرال استیل، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال استیل با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی جنرال استیل برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال استیل، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال استیل سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.
شرکت جنرال استیل (ایران پویا)
شرکت جنرال استیل، یک کمپانی آمریکاییست که در سال 1928 تاسیس شد. دفتر مرکزی شرکت در پنسیلوانیا قرار دارد. قبل از تکمیل کارخانه‌ی مدرن این شرکت در سال 1930، کار اصلی آن در صنعت ریل راه آهن بود. برنامه‌ی گسترش کسب و کار هسته‌ی مرکزی شرکت، در اواخر 1950 آغاز شد و تا 1971 به شش بخش و یک شرکت فرعی تبدیل گردید.
در سال 1974 شرکت جنرال استیل، 19 شعبه در سراسر ایالات متحده و کشورهای دیگر داشت و به‌صورت یک شرکت مستقل کار می‌کرد تا اینکه در سال 1981 مالکیت آن به لوکن استیل رسید.
در اکتبر 2009 بسیاری از ساختمان‌های قدیمی جنرال استیل از جمله کارخانه‌ی قدیمی واقع در ایلینوی، خیابان گرانیت سیتی تخریب شدند. با این حال هنوز هم تعدادی ساختمان در قسمت شمالی آن باقی‌مانده و مورد استفاده کارکنان است.
اما جنرال استیل در ایران، با نام ایران پویا شناخته می‌شود. ایران پویا به عنوان یکی از بزرگترین لوازم خانگی با نام شرکت پارس آمریکا تأسیس شد. مهمترین لوازم خانگی جنرال استیل (ایران پویا) عبارتند از: انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزر، کولر، آبگرمکن خورشیدی.
جنرال استیل علاوه بر کارخانه تولید لوازم خانگی، کارخانه تولید انواع مقاطع مس و برنج و پروفیل آلومینیوم را نیز دارد. جنرال استیل یکی از بزرگترین ارائه دهنده انواع مقاطع پروفایل آلومینیوم با توان تولید سالانه 18000 تن برای مصارف صنعتی، ساختمانی و مقاطع خاص می‌باشد. جنرال استیل از بزرگترین دستگاه پرس اکستروژن مستقیم در خاورمیانه (5000 تن) برخوردار است.
جنرال استیل بر این باور است که به‌طور قطع ارائه‌ی خدمات با کیفیت، رضایت‌مندی مشتری و پیشرفت درون سازمانی از اهداف هر مجموعه‌ی موفق در هر صنف خدماتی است. این مهم زمانی دست‌یافتنی‌ست که مجموعه دارای اعضا، قوانین و سیاست‌های رو به رشد بوده و به صورت یک شبکه منسجم فعالیت خود را آغاز کند.
شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش سایت بعد از مطالعه نحوه عیب‌یابی و تعمیر محصولات جنرال استیل در صورتی که به مسائل فنی آشنایی دارید نسبت به برطرف کردن آن عیب اقدام نمایید ولی در صورت عدم آشنایی با این موضوع باید فوراً با کارشناسان ابرکاوان نمایندگی تعمیرات جنرال استیل، نمایندگی مجاز محصولات جنرال استیل تماس برقرار کنید.

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از قطعات نامعتبر و تقلبی جنرال استیل علاوه بر هزینه بردار بودن به خاطر خرابی زود هنگام باعث به وجود آمدن حوادثِ جبران ناپذیری می‌شود پس فراموش نکنید برای تعمیرات لوازم خانگی این محصولات به نمایندگی مجاز، ابرکاوان نماییندگی تعمیرات جنرال استیل مراجعه کنید تا ناچار به پرداخت هزینه‌ی دوچندان نشوید.