کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دندانپزشکی شرق تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معیارهای مورد نیاز برای انتخاب یک مرکز دندان پزشکی مناسب
مراقبت از سلامت دهان و دندان ها اهمیت ویژه ای در ارتقاء کیفیت سلامت زندگی همه انسان‌ها دارد. همانطور که می دانید دندان تنها عضوی از بدن انسان است که هیچگاه خود را ترمیم و بازسازی نمی کند و همین نکته است که اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان را بسیار مهم جلوه می دهد. از همین رو مراجعه به دندانپزشک متخصص و حاذق و انتخاب یک مرکز دندان پزشکی مناسب دغدغه خاطر بسیاری از افراد است. از آنجاییکه تامین سلامت دهان و دندان نقش مهمی در ارتقاء استاندار زندگی افراد جامعه دارد، از اینرو مرکز دندان پزشکی سامان به عنوان یکی از بهترین های کلینیک دندانپزشکی شرق تهران را به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی مربوط به حوزه سلامت دهان و دندان در سطح شهر تهران را به شما معرفی می کنیم.
داستان موفقیت کلینیک سامان برترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران
با توجه به بررسی های صورت گرفته اهم معیارهای انتخاب یک مرکز مناسب دندان پزشکی عبارتست از:
پاکیزگی، آرامش و فضاسازی زیبا
آنچه که در اولین نگاه مراجعین محترم کلینیک دندان پزشکی شرق تهران مورد توجه قرار می‌گیرد، آرامش، زیبایی فضا، نظافت و ظاهر تمیز و شسته و رفته کلینیک است که در نگاه اول توجه هر مراجعه کننده ای را به خود معطوف داشته و حس آرامش و لذت از فضا را به بیماران گرامی منتقل می کند.
نحوه برخورد پرسنل و کارمندان
نحوه رفتار پرسنل و کارمندان کلینیک دندان پزشکی یکی از معیارهای کلیدی رضایتمندی مشتریان است. ظاهر آراسته و رفتار توام با احترام و پاسخگویی به موقع پذیرش کنندگان و کارمندان کلینیک دندان پزشکی شرق تهران از نکات حائز اهمیتی است که مورد توجه و قدردانی بسیاری از مراجعین و بیماران گرامی کلینیک دندانپزشکی شرق تهران قرار گرفته است. بعلاوه، تشخیص به موقع و به هنگام درمان و رفتار توأم با صبوری و آرامش، به اذعان بسیاری از بیماران محترم کلینیک دندان پزشکی شرق تهران یکی از شاخص‌های موفقیت و مشتری مداری سامان، کلینیک دندانپزشکی شرق تهران است. کلیه دستیاران دندانپزشکی کلینیک دندان پزشکی شرق تهران پس از گذراندن دوره های دستیاری و دندانپزشکی و انجام آزمایشات مربوط به سلامت در استخدام کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در آمده اند.
کیفیت مواد و تجهیزات و رعایت استانداردهای مراقبتی
جدیدترین فناوری‌های درمانی با توجه به استانداردهای کیفیتی و بهداشتی، توجه به اصول پروتکل‌ها و مراقبت‌های بالینی و استفاده از مواد و تجهیزات درمانی با کیفیت و برند بسته به نوع خدمات درمان دندانی از دیگر شاخص‌های مطرح برای انتخاب یک مرکز درمانی معتبر است. کلینیک دندانپزشکی شرق تهران دارای جدیدترین تکنولوژی مانند اشعه ایکس دیجیتال، دوربین‌های داخلی دهان، میکروسکوپ­ ها، ویدئو آموزشی و مانیتور بیمار، آخرین تجهیزات و صندلی دندانپزشکی با کیفیت خوب است. نکته بسیار مهم آن است که “استانداردهای ضدعفونی کننده بالا” در این کلینیک حفظ شده و مورد توجه قرار می­گیرد، پروتکل های بالینی لیست شده، از مواد و محصولات برند و آزمایش شده استفاده می­شود و دندانپزشک اصلی و متخصص با متخصصین دیگر در کادر درمانی دندانپزشکی هستند.
معمولا همیشه یک دندانپزشک خوب و شایسته همراه با تیم و دیگر متخصصان  قادر به ارائه خدمات مراقبت دندانپزشکی جامع و کامل برای فرد و کل خانواده بیماران گرامی می­باشد که می تواند شامل مشاوره‌های تخصصی و ویزیت قبل درمان، مانیتورینگ وضعیت سلامت دهان و دندان بیمار در طول درمان و ارائه خدمات مراقبتی پس از معالجه باشد.
توجیه اقتصادی
کلینیک دندانپزشکی شرق تهران توانسته است با همکاری و مساعدت شرکت­های ارائه کننده تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی، هزینه استفاده از این اقلام گران قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، از همین رو میزان هزینه‌ای که از بابت استفاده از این ابزار و تجهیزات بر بیماران گرامی تحمیل می­گردد بسیار کاهش یافته و اطمینان و رضایت خاطر بیماران گرامی را تامین می­کند. شایان ذکر است که این تجهیزات و اقلام همواره از معتبرترین و بهترین برندهای ایرانی و اروپایی تامین گشته، و علیرغم داشتن قیمت مناسب و توجیه اقتصادی از بالاترین کیفیت ممکن بهره می­برند.
سامانه مدیریت اطلاعات هوشمند و پیشرفته سوابق پزشکی بیماران
یکی از مهمترین نکات برای یک مرکز دندانپزشکی خوب تهیه مستندات و اطلاعات بیماران برای مدیریت مراجعات بعدی، بررسی تاریخچه سلامت بیمار و ارائه مشاوره‌های تخصصی در مراجعات آتی بیمار است. در همین راستا، کلیه اطلاعات بیماران محترم در سیستم بایگانی الکترونیک کلینیک دندانپزشکی شرق تهران ثبت شده و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل بازیابی و استفاده است.