کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی
 برای علاقه مندان به دوره های فوق فشرده زبان انگلیسی از دیر باز اقدام به برگزاری دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی کرده است. کلاس های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی مناسب مهاجرین و یا داوطلبین آزمون آیلتس یا تافل در بازه زمانی 2-4 ماه می باشد.
[عکس: 4_sintensivo20mas5.jpg]
آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شامل کلاسهایی می باشد که همه روزه تشکیل می شود و در آخر هفته تنها زبان آموز تعطیل می باشد. دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی بر اسا مهارتهای چهارگانه زبان می بشاد در حالیکه اکثر تاکیید بر روی مهارت مکالمه می باشد. این دوره های به شکل هرروز، روزی 3 ساعت برگزار می شود و تعداد نفرات کاملا به شکل دوره های نیمه خصوصی و گاها به شکل دوره های گروهی حداکثر 12 نفره میباشد. در آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی , به شکلی این برنامه ریزی را انجام می دهد که اکثر کار مربوط به زبان آموز در زمان حضور وی در کلاس انجام می شود.
در این دوره ها هر جلد از کتاب American English File چاپ 2 در طول یک ترم تدریس می شود. این در حالیست که اکثر زبان آموزان از پایه ترین سطح تا سطح قابل قبول برای ورود به دوره های آمادگی آیلتس تنها نیاز به گذراندن 2-3 ماه از این دوره ها را دارند.
دوره های اموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شبیه سازی از دوره های مدرسه های زبان در کشور های خارجی می باشد بطوریکه زمان نسبتا زیاد و معقولی را زبان آموز هرروز به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می پردازد.
برای اطلاع از زمانبندی کلاس ها در برخی از دوره ها می توانید به بخش زمانبدی مراجعه نمایید.
همچنین علاوه بر آموزش فوق فشرده زبان , آموزش مکالمه زبان انگلیسی , آموزش مکالمه زبان و آموزش مکالمه در این سطح می گنجد .
اهمیت درس زبان انگلیسی از آنجاییست که تنها درس مشترک در کلیه رشته ها و تمامی مقاطع تحصیلی و سایر آزمون ها می­باشد. کتاب تافل بارونز (۴۵۰ واژه) یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابع این درس هست، اما بدلیل اینکه حفظ کردن لغات آن دشوار است بسیاری از دانشجویان با این دغدغه مواجه ­اند که چگونه میتوان این مشکل را حل کرد.


کدینگ لغات TOEFL[url=http://phdhome.ir/627-%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%AA-TOEFL.html][/url]




موثرترین روش برای بخاطر سپردن این لغات روش کدینگ به همراه تصویرسازی است. علی رغم اینکه در این زمینه تلاشهایی صورت گرفته اما منابع موجود اشکالاتی از قبیل : طولانی بودن کد مربوطه، عدم همخوانی کلمه با کد و نبودن تصویر متناسب با کد را دارند.
کدینگ لغات TOEFL

این کتاب از چند نظر دارای شاخصه­هایی منحصربه فرد است:
۱) وجود کدهای جذاب، متناسب و کوتاه جهت بخاطر ماندن هرچه بهتر واژه
۲) برای اکثر کلمات چند کد در نظر گرفته شده تا قدرت انتخاب شما را بالا ببرد
۳) برای هر کلمه، تصویری متناسب با آن در نظر گرفته شده تا ماندگاری واژه در ذهن افزایش یابد

امیدوارم که با خواندن این کتاب، لغات را به آسانی بخاطر بسپارید و درس زبان انگلیسی را با درصدهای بالا در آزمونها پاسخگو باشید.
تدریس خصوصی زبان

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی
پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

http://worldlanguage.ir/