کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت و نقش CDN در آن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طراحی سایت و نقش CDN در آن
 
طراحی سایت و نقش CDN در آن همان طور که می دانید امروزه کاربران به صورت مستقیم با طراحی سایت و نقش CDN در آن : یکی از مهم ترین مباحث دنیای  ، CDN می باشد لذا مقاله ی امروز وب سایت " سایت کد " را به این موضوع اختصاص داده ایم بر همین اساس تا پایان این مبحث با ما همراه باشید .
 
 
معادل فارسی عبارت CDN ، سیستم توزیع گسترده در تعداد مختلفی از دیتاسنتر ها در فضای مجازی یا اینترنت می باشد . از این المان تنها هنگامی در یک پروسه  استفاده خواهد شد که فرد طراح قصد افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت را داشته باشد . در ادامه شما کاربران عزیز را با روش استفاده از CDN در یک طراحی وب سایت و میزان تاثیر آن در موفقیت یک وب سایت آشنا خواهیم نمود . طراحی سایت
 
 
ماهیت CDN :
 
منظور از CDN یک سیستم کاملا پیوسته از سرور های پنهان است که برای معیار مطالب یک طراحی سایت از نزدیکی جغرافیایی استفاده می نمایند . انجام این کار در یک پروسه  بسیار کارآمد خواهد بود . یکی از نکاتی که CDN همیشه به کاربران خود یادآوری می نماید این است که از دیگر سرویس های ارائه شده نظیر gtmetrix نیز در کنار طراحی سایت استفاده نمایند . طراحی سایت
 
 
نقش طراحی سایت ریسپانسیو در سئو :
 
هدف اصلی استفاده از CDN در طراحی سایت : اگر بخواهیم به این موضوع نگاهی کلی داشته باشیم باید بگوییم اصلی ترین هدف به کار گیری CDN فراهم ساختن محتوا به منظور ارسال انواع فایل ها نظیر تصویری ، صوتی ، دانلودی ( نظیر مدیا ها ) ، برنامه های پخش زنده ، کاربردی و در آخر شبکه های اجتماعی است .
 
 
مزیت های وجود CDN در 
 
داشتن CDN در طراحی سایت مزیت های بسیاری را برای صاحبان وب سایت به همراه دارد . در ادامه با چندین مورد از مهم ترین های آنان آشنا می شویم . 1.       بهبود بخشیدن به جایگاه وب سایت در انواع موتور های جستجو گر . 2. افزایش یافتن شگفت انگیز سرعت تاثیر گذار در سئو وب سایت . 3.         افزایش امنیت وب سایت . 4.       افزایش تحمل ترافیک . 5.      کاهش مواردی هم چون میزان مصرف پهنای باند و منابع هاست . 6.         افزایش رضایت بازدیدکنندگان از وب سایت .
 
 
طراحی وب سایت و روش های شخصیت شناسی
 
طراحی وب سایت و روش های شخصیت شناسی : موضوعی که در مقاله ی امروز از سری مقالات آموزشی وب سایت آیدیا سافت قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم آشنایی با نکاتی در راستای شناخت شخصیت مخاطبین و کاربران یک طراحی سایت می باشد ، بر همین اساس اگر صاحب یک وب سایت هستید این مقاله را از دست ندهید .
طراحی سایت و یافتن شخصیت :
داشتن یک شناخت کافی از شخصیت کاربران و مخاطبین وب سایت می تواند در انتخاب رابط کاربری مناسب بسیار تاثیر گذار باشد . برای رسیدن به این شناخت می توانید یک نظرسنجی تشکیل دهید و با بررسی نتایج به دست آمده به شخصیت مشتریان و کاربران تان پی ببرید .
طراحی سایت و نوع نگرش اشخاص :
اگر می خواهید در زمینه ی تجارت آنلاین از طریق طراحی سایت به موفقیت دست یابید بهتر است درباره نوع نگرش کاربران تان اطلاعات کسب کنید . به طور مثال آیا آن ها به طراحی وب سایت های ساده علاقه مند می باشند یا وب سایت هایی با رنگ بندی های خشک و کاملا صنعتی . ممکن است برخی از کاربران نیز از نگرش هنری برخوردار باشند و به وب سایت هایی با رنگ های جیغ علاقه مند باشند .
طراحی سایت
نوع نگارش محتوا در طراحی سایت :
سعی کنید تمامی محتوای موجود در وب سایت تان به صورت کاملا محترمانه باشد . در واقع زمانی که یک مشتری با وب سایتی رو به رو می شود که در آن وب سایت به او احترام گذاشته شده است به شدت جذب آن وب سایت شده و بار ها و بار ها به آن وب سایت مراجعه خواهد کرد .
بخش گرافیکی طراحی وب سایت :
وب سایت هایی که اعتبار و مشتریان خود را جذب نموده اند وب سایت هایی ساده و به دور از طرح های شلوغ گرافیکی هستند . اما به طور کلی یک وب سایت برای شروع کار می بایست دارای ایده ای خاص باشد تا بتواند در جذب کاربران به خوبی عمل کند .
 
طراحی وب سایت و روش های شخصیت شناسی