کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تاثیر رنگ نما در ساختمان های شهری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام به همه دوستان خوبم
حالتون چه طوره؟؟؟؟
امیدوارم که خوب باشید و از تابستان پیش رو لذت ببرید،پیشاپیش عید رو هم به همه دوستان تبریک میگم. من امروز می خواستم در مورد رنگ نما براتون مطلبی رو به اشتراک بزاریم. یکی ازعوامل بسیار مهم در چهره شهرها بوده و می توان گفت باعث تغییر روحیه در افراد می شود. در ادامه مطلبی رو براتون به اشتراک میزارم.
استفاده از رنگ نما یکی از بهترین راه‌های زیباسازی ساختمان است. علاوه بر طرح‌های زیبا و نقش‌های چشم نوازی که می توان با رنگ نما به یک ساختمان بخشید، برخی از مدل‌های رنگ نما کاربردها و خاصیت‌هایی فراتر از زیبایی دارند. عکاظ خاورمیانه ۳ نوع رنگ نما را ارائه می دهد:
[عکس: Building-Exterior-paint-color.jpg]
انواع رنگ نما
رنگ نما در ۳ نوع «خود تمیز شونده»، «آکریلیک» و «سیلیکون آکریلیک» تولید و ارائه می‌شود:
رنگ نمای خود تمیز شونده:
این رنگ نما می‌تواند آلودگی‌ها و آلاینده‌ها را به کمک تکنولوژی نانو و ترکیبات فوتوکاتالیستی تجزیه کند. این نوع رنگ نما پوششی چند لایه می‌باشد و دارای نانوماده‌ای با مقاومت بسیار بالا می‌باشد.
رنگ نمای آکریلیک:
رنگ نمای آکریلیک بر پایه رزین های آکریلیک بوده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساختمان‌هایی با سطوح سیمانی می‌باشد. این نوع رنگ نما بی‌بو بوده و بعد از عمل، بسیار سریع خشک می‌شود.
رنگ نمای سیلیکون آکریلیک:
رنگ نمای سیلیکون آکریلیک بر پایه رزین آکریلیک و نانو مواد آب‌گریز و خاک‌گریز است. این نوع رنگ نما گزینه‌ای بسیار مناسب برای نمای ساختمان‌هایی‌ست که در شهرهایی آلوده مانند تهران و اصفهان بنا گشته‌اند.
جهت بررسی بیشتر ویژگی های محصولات و مشاهده برگه اطلاعات فنی مربوط به هر یک از آن ها می توانید به صفحات مربوط به هر محصول مراجعه کنید:
* رنگ نمای خود تمیز شونده
* رنگ نمای آکریلیک
* رنگ نمای سیلیکون آکریلیک