کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش تافل و مکالمه زبان انگلیسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آموزش TOEFL
دوره های آمادگی آموزش TOEEL بر اساس انواع متفاوت آزمون تافل شامل    pbt , ibt , cbt میباشد و همچنین طبق نمرات مورد نیاز زبان آموزان طراحی شده است . در دوره های آموزش TOEFL ,  با بهره گیری متد روز ETS آمریکا و جدیدترین کتب آمادگی آزمون تافل و همچنین منابع آموزش TOEFL بهره گیری میکند تا در مدت زمان کوتاهی زبان آموز نمره مورد نظر خود را در این آزمون کسب کند. لازم به ذکر است که بدانید در حال حاضر تنها نوع اینرنتی ibt و کاغذی pbt تافل در سراسر دنیا برگزار میشود و نوع کامپیوتری آن دیگر برگزار نمیشود.
 
[عکس: %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D9...%D9%87.jpg]
آموزش مکالمه زبان انگلیسی : کلاس های آموزش زبان انگلیسی مکالمه زبان انگلیسی بر اساس کتب (American English File (Second Edition میباشد که به تازگی به چاپ دوم و جدید تری رسیده که پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار میدهد. این کتب بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقوقیت تمامی مهارتهای زبان آموزان پیش میرود.
[عکس: 63-298x300.png]
آموزش مکالمه
بهره گیری از این کتب به زبان آموز این امکان را میدهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند.
همچنین  از سری کتب  Vocabulary in Use  دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج میباشد و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب میشوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا میبخشند.
[عکس: 64-300x115.png]
 همچنین در دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی از سری کتب کمکی Grammar in Use نیز کمک می گیرد و ک مناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به شما عزیزان معرفی می کنند.
[عکس: %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-Grammar-in-Use-300x134.png]
کتاب Grammar in Use
 
برگزاری دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در کلاس زبان توسط اساتید Native  ( انگلیسی زبان ) و یا اساتید با تجربه دانشگاهی انجام میگیردد که خود باعث فراهم آوری محیطی انگلیسی محور برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح میباشد.
آموزش مکالمه زبان
برای اطلاع از سطح کنونی زبان خود می توانید به بخش تعیین سطح مکالمه که به شکل رایگان در وب سایت مراجعه نمایید.
دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی همچنین میتوانند به صورت پیشنیاز برای علاقه مندان به شرکت در دوره های کلاس آیلتس و یا دوره های آموزش تافل نیز مورد استفاده و بهره گیری شما عزیزان قرار گیرد.
شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از روزها و ساعات دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی با ماتماس فرمایید و یا از طریق بخش تماس با مای سایت با مشاورین ما در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح سازید.