کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته CYNIX
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته CYNIX

در سال ۲۰۰۰ میلادی  شرکت i-vista  در کشور کره جنوبی فعالیت خود را شروع کرد  و در ابتدای سال 2004 میلادی تغییر نام خود را به CYNIX انجام داد . این شرکت در کره جنوبی یکی از شرکت  های تولیدکننده محصولات نظارتی و دوربین مداربسته به شمار می رود .

در سال 2005 بود که این شرکت پس از اینکه برند رسمی خود را با عنوان CYNIX  ثبت کرد ، محصولات خود را به بازار وارد نمود . این شرکت در سال 2008 از سوی دولت کره جنوبی به دلیل صادرات بالا موفق به دریافت جایزه شد .

 
[عکس: 5c44e4a25a53aab9371b56d0edb25e15-900x350w.jpg]
لازم است بدانید که محصولات شرکت CYNIX شامل گستره ی زیادی از محصولات نظارتی می باشند که در ادامه ما به برخی از آنها اشاره کرده ایم :

دوربین مدار بسته AHD
دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)
دوربین مدار بسته آنالوگ
دوربین مداربسته HD-SDI
ویدئو سرور
دستگاه DVR
دستگاه NVR
نمایشگر سیستم مداربسته
تستر دوربین مداربسته
لازم است بدانید که محصولات این شرکت دارای استانداردهای بین المللی متفاوتی بوده اند همچنین از سوی مشتریان از نظر کیفیتی مورد قبول واقع شده اند . این شرکت در تولید محصولات خود از دانش انسانی و تکنولوژی های جدیدی استفاده کرده تا بتوانند آنها را با کیفیتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد و همواره برای مشتریان امنیت و آرامیش را به ارمغان بیاورد .یکی از هدف های اصلی این شرکت بدست آوردن نیازهای مشتریان و برآورده کردن آن نیاز می باشد . در واقع مشتری مداری و توجه به مشتری یکی از اصلی ترین اهداف این شرکت می باشد . 

شرکت CYNIX محصولات نظارتی خود را به شرق آسیا ، خاورمیانه ، اروپا و آمریکای شمالی ارسال می نماید .

 

رنج قیمت محصولات نظارتی ساینیکس (CYNIX)

اگر بخواهیم در مورد قیمت این گونه محصولات صحبت کنیم باید بگوییم این رده از محصولات در رنج متوسط به بالایی بازار هستند . اگر شما دوست دارید محصولی داشته باشید که کیفیت بالا داشته باشد و همچنین از نظر بودجه ، هزینه ای متوسط رو به بالا داشته اید می توانید این محصولات را برای خود انتخاب کنید قطعا یک انتخاب ایده آل خواهید داشت .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است پس در هنگام خرید باید دقت لازم را داشته باشید . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مداربسته CYNIX ساخت چه کشوری می باشد ؟

در کشور کره جنوبی  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . اگر شما هم قصد دارید این محصولات را در ایران خریداری کنید باید بدانید این محصولات نظارتی بصورت محدود در ایران وجود داشته اند.