کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نتایج تیزهوشان آذربایجان شرقی 96-97
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نتایج تیزهوشان - نتایج تیزهوشان آذربایجان شرقی 96-97 – نتایج تیزهوشان آذربایجان شرقی پایه ششم

طبق گزارش پایگاه خبری مشاوران شریف و بر اساس دفترچه ثبت نام نتایج تیزهوشان و فهرست اسامی پذیرفته شدگان دبیرستانهاي دورة اوّل متوسطه پایه ششم به هفتم استعدادهاي درخشان و مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی و شهرستان های استان آذربایجان شرقی پس از برگزاري آزمون ورودي مدارس نمونۀ دولتی و بر اساس ظرفیّت پذیرش تعیین شده براي هر مدرسه، از طریق سامانۀ  azmoon.medu.ir ، در اوایل تیر ماه 1396 اعلام می گردد.
 
برای کسب اطلاع از نتایج تیزهوشان با مشاورن ما با شماره بالای سایت از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید
 
پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

نکات:
به جز فهرست اصلی قبول شدگان، فهرست ذخیره اي براي دبیرستانهاي دورة اوّل تیزهوشان آذربایجان شرقی اعلام نخواهد شد.
براي کلّیۀ داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، حدّاکثر یك هفته پس از اعلام نتیجۀ آزمون، کارنامۀ عدم قبولی شامل تعداد پاسخهاي صحیح و غلط، نمرة مکتسبۀ هر مادّة درسی، نمرة کلّ آن داوطلب و نمرة آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسۀ مورد تقاضاي او صادر می شود.
قبولی در پایۀ هفتم دبیرستانهاي دورة اوّل متوسطۀ استعدادهاي درخشان (مدارس تیزهوشان) به منزلۀ ورود بدون آزمون به دبیرستان هاي دورة دوم استعدادهاي درخشان نیست و تصمیم گیري در این خصوص تابع ضوابط خاصّ خود خواهد بود.
مرجع و مهلت رسیدگی به اعتراضات موردي مربوط به حوزه هاي اجرایی، از سوي ستاد برگزاري آزمون در استان آذربایجان شرقی تعیین شده و به نحو مناسب به اطّلاع داوطلبان و اولیاي آنان رسانده می شود. درخواست هاي رسیدگی و تجدید نظر در نتیجۀ آزمون، به صورت متمرکز و از طریق سامانۀ مربوط انجام می شود.
به استثناي نکات اشاره شده ، هیچگونه آزمون دیگري براي پذیرش دانش آموز جهت تحصیل در مدارس تیزهوشان استان آذربایجان شرقی در سال تحصیلی 97-1396 از جمله آزمون تکمیل ظرفیت میاندوره و... برگزار نخواهد شد.