کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کانکس نگهبانی و کیوسک نگهبانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کانکس نگهبانی یا کیوسک نگهبانی معمولا به کانکس هایی گفته می شود که به لحاظ سایز و ابعاد کوچک تر از بقیه کانکس های می باشند، که اغلب برای استقرار ۱ یا ۲ نفر نگهبان یا مسئول حراست  مورد استفاده قرار می گیرد.
کیوسک های نگهبانی بنابر شرایط آب و هوایی مناطق مختلف به لحاظ متریال و جنس مصرفی با یکدیگر متفاوت می باشند، و به لحاظ نوع استفاده در ابعاد های مختلف ۱*۱، ۱٫۵*۱٫۵، ۲*۲، ۲٫۵*۲٫۵، ۲*۳ و ۳*۳ و نیز هر سایز درخواستی در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل طراحی و تولید می شود.
 اغلب کیوسک های نگهبانی به صورت سالن می باشند و بنا به درخواست مشتری میتواند ثابت یا سیار بصورت چرخدار اجرا شده و  بیشترین استفاده کانکس ها و کیوسک های نگهبانی جهت حراست در پروژه های ساختمانی، مجتمع های اداری و مسکونی و ویلایی، ارتش و پادگان ها، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، پلیس راه ها ، بیمارستان ها ، امداد و نجات جاده ای ، ایستگاه های اتوبوس، اماکن ورزشی و تفریحی، هلال احمر، اورژانس ها، کیوسک های روزنامه فروشی و فروشگاه های کوچک و  سایر مصارف می باشد.
کانکس ها و کیوسک های نگهبانی تولید کارخانجات پوریا کانتین بین الملل در اشکال مختلف اعم از چهار ضلعی، شش ضلعی، هشت ضلعی، گرد و دایره ای و بیضی شکل، دور تا دور شیشه خور با دید ۳۶۰ درجه، با امکان اجرای سقف شیب دار چهاروجهی و هلالی می باشند.
 چنانچه بخواهیم در مورد نمای ظاهری کیوسک های نگهبانی صحبت کنیم می توانیم ادعا نماییم پوریا کانتین بین الملل با تولید بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کیوسک ها و کانکس های نگهبانی با اشکال و ظاهرهای مختلف بطور مثال با اجرای نمای کامپوزیت نقره ای و تیره، نماهای سایدینگ طرح دار، طرح های فایبراستون، طرح های سنگی، طرح های چوب و کلبه ای و درکل انواع طرح های فانتزی و کلاسیک مطابق با ساختمان ها و محل های موجود قابل اجرا می باشند.
کیوسک ها می تواند دارای امکاناتی همچون پیشخوان، میز ثابت، دریچه کولر وبخاری، سیستم برق کشی و شبکه کامپوتری، سیستم های بیسیم و رادیو، سیستم مونیتورینگ و کنترل مداربسته، سیستم سانترال تلفن و سایر امکانات کاربری دیگر باشد.
کیوسک ها و کانکس های نگهبانی به دلیل  بهره گیری از استراکچر بسیار مقاوم در برابر نیروهای کششی ، تنشی و خمشی دارای دوام  لازم در برابر لرزه ها ، ارتعاشات و بارپذیری بالایی را دارند و در برابر زلزله و ضربه های شدید بسیار مقاوم می باشند و با دارا بودن سیستم یکپارچه قلاب های بارگیری می توان هر کیوسک و کانکس نگهبانی را بصورت مکرر با جرثقیل و تریلر جابجا نمود.
در صورت نیاز به دیدن تصاویر کانکس های نگهبانی و کیوسک های نگهبانی می توانید به نشانی وب سایت www.pouriaci.com   مربوطه به پوریا کانتین بین الملل مراجعه نموده و یا از طریق کانال تلگرام ما به آدرس لینک   مراجعه نمایید .
[عکس: te20_15-1024x724.jpg]
لینک منبع: کانکس نگهبانی و کیوسک نگهبانی پوریا کانتین بین الملل