کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته HANYANG HITAO یا HUVIRON سابق
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته HANYANG HITAO یا HUVIRON سابق

در سال ۱۹۹۱ میلادی شرکت Sunkwang الکترونیک در کشور کره جنوبی فعالیت خود را شروع کرد . در سال 2006 میلادی این شرکت نام Huviron الکترونیک  را داشته است و بدین ترتیب توانست خود را به یکی از بهترین تولید کنندگان برتر در کره جنوبی و جهان تبدیل نماید.
[عکس: huviron-900x350w.png]
در سال 2015 این شرکت به HANYANG HITAO تغییر نام پیدا کرد . این شرکت در حیطه تولید محصولات نظارت تصویری تحت شبکه و همچنین تجهیزات جانبی و اچ دی فعالیت داشته است.

در سال 2015 این شرکت (شرکت HANYANG HITAO یا  ) به عنوان پنجاهمین شرکت در رده محصولات نظارتی و حفاظتی انتخاب شد که این میزان در واقع می تواند نسبت به سال های گذشته نشان دهنده رشد فروش می باشد . همچنین توانسته است در بیشتر از 60 کشور جهان محصولات خود را ارسال نماید .

این شرکت دارای طیق وسیعی از محصولات نظارتی می باشد که در ادامه به دسته بندی زیر تقسیم شده است :

انواع دوربین مدار بسته HD-TVI
دوربین مدار بسته HD-SDI
دوربین مدار بسته تحت شبکه
دوربین مدار بسته PTZ
دستگاه DVR
دستگاه NVR
کیبرد کنترلر
پایه دوربین
 و .....
 

رنج قیمت دوربین مدار بسته هوایرون (HUVIRON)

(رنج قیمت دوربین مداربسته هانیانگ هیاتو (HANYANG HITAO) (

اگر بخواهیم دوربین مداربسته Huviron و محصولات نظارتی را از نظر رنج قیمتی بررسی کنیم باید بگوییم در رده متوسط بازار قرار داشته اند . البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت به صورت محدود در ایران یافت می شوند .

اگر به عنوان یک محصول با رده متوسط هستید این محصول می تواند برای شما مفید باشد .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته Huviron (دوربین مدار بسته HANYANG HITAO) در چه کشوری ساخته می شود  ؟

در کشور کره جنوبی  دفتر مرکزی شرکت HANYANG HITAO واقع شده است . پیش تر هم گفتیم که تهیه این محصولات در ایران به صورت محدود می باشد . ولی باید توجه کنید که این شرکت (Huviron سابق) در حیطه ارائه محصولات به شکل ODM و OEM هم فعالیت داشته است .