کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته Foscam
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته Foscam

در سال ۲۰۰۷ میلادی  شرکت Foscam در کشور چین فعالیت خود را شروع کرد . می توانیم این شرکت را به عنوان یکی از شرکت های برتر تولید کننده در حیطه محصولات نظارتی تحت شبکه (IP) در دنیا بدانیم . این شرکت دارای یک تیم تحقیق و توسعه (R&D) قوی می باشد که با کمک این تیم توانسته است محصولات زیاد و همچنین راهکارهای کارآمد نظارتی را به مشتریان خود معرفی نماید .
[عکس: foscam-900x350w.jpg]
 

این شرکت در 30 کشور دنیا شبکه توزیع داشته است که می توانیم کشورهای هند ، فرانسه ، آمریکا ، ایتالیا ،  سنگاپور  و کانادا را از جمله این کشورها بدانیم . در بیشتر از 60 کشور در دنیا از 100 میلیون محصول این شرکت استفاده می کنند .

اگر بخواهیم محصولات این شرکت را دسته بندی کنیم باید به گزینه های زیر توجه نماییم :

دوربین کنترل اتاق کودک
انواع دوربین مداربسته IP
لنز دوربین مدار بسته
دستگاه NVR 
دوربین مداربسته PTZ
انواع دوربین مداربسته IP
پایه دوربین مدار بسته
آداپتور و لوازم جانبی
البته نباید فراموش کرد که محصولات این شرکت دارای کیفیت قابل قبول و همچنین استانداردهای مختلف بین المللی می باشند .

 

رنج قیمت دوربین مدار بسته فوسکم (Foscam)

در صورتی که بخواهیم از نظر قیمت به محصولات این شرکت بپردازیم باید بگوییم که این محصولات در رده متوسط بازار هستند . پس اگر شما هم دوست دارید محصولی با قیمت مناسب و کیفیت خوب داشته باشید می توانید از محصولات این شرکت استفاده کنید ، قطعا یک انتخاب خوب خواهید داشت .

در ایران محصولات این شرکت به شکل محدود و توسط برخی از فروشگاههای توزیع کننده محصولات نظارتی وجود داشته اند   .

 

دوربین مداربسته Foscam در چه کشوری ساخته می شود ؟

در کشور چین  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . خط تولید این محصول در کشور چین قرار داشته است و همچنین در چین تولید می گردد . همان طور که پیش تر گفتیم برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاهها و برخی مراکز توزیع کننده سیستم های نظارتی مراجعه نمایید .

در خط تولید این شرکت حدود 500 کارگر و همچنین 70 مهندس با تجربه حضور داشته اند تا بتوانند محصولی را ارائه دهند که متناسب با نیاز مشتری باشد و همچنین سبب جلب رضایت مشتری گردد .