کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته LILIN
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته LILIN

در این پست قصد داریم شما را با یکی دیگر از برندهای دوربین های نظارتی و امنیتی آشنا نماییم .

در سال ۱۹۸۰ میلادی شرکت Lilin در کشور تایوان شروع به کار کرد . این شرکت توانست در حیطه صنعت سیستم های نظارتی تحت شبکه (IP) رشد خوبی داشته باشد و همچنین با پیشرفت خوبی در بازار روبرو شود .
[عکس: lilin-900x350w.jpg]
 این شرکت در زمینه تولید تجهیزات نظارت تصویری و همچنین دوربین مداربسته فعالیت دارد . محصولات این شرکت تا به حال جوایز مختلف جهانی و کشوری را دریافتت کرده اند  .

در سال ۱۹۸۷ شرکت  Lilin در هنگ کنگ توانست اولین زیر مجموعه خارجی خود را راه اندازی نماید . پس آن در کشور فرانسه و گوآنجو چین  در سال 1990 ( سه سال بعد ) توانست 2 زیر مجموعه دیگر را برای خودش راه اندازی نماید همچنین در کشورهای دیگر نمایندگی های متعددی برای خود راه اندازی کرد و محصولات خود را به کشورهای متفاوتی ارسال می نماید تا در تمامی دنیا برندد خود را به یک برند جهانی تبدیل نماید   .

این شرکت محصولات متنوعی داشته است که می توانیم آنها را به دسته بندی زیر تقسیم کنیم :

البته پیش از اینکه به دسته بندی محصولات بپردازیم باید این نکته را بدانید که این شرکت توانسته است محصولات خود را به استانداردهای متفاوت بین المللی مانند CE اروپا ، FC ، RoHss  مجهز نماید .

دوربین مداربسته آنالوگ و AHD
دوربین مداربسته PTZ
دوربین مداربسته IP
دوربین مدار بسته پاناروما
دستگاه NVR
دستگاه DVR
انکودر و دکودر سیستم مداربسته
نرم افزارهای نظارتی
کیبورد کنترلر
کاور و محفظه دوربین مدار بسته
پایه دوربین
و .....
 

رنج قیمت دوربین مدار بسته لیلین (LILIN)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم در رده متوسط روبه بالا بازار هستند . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم با کیفیت بالا داشته باشید و همچنین از نظر مالی مشکلی ندارید می توانید از این سیستم های این شرکت استفاده کنید و قطعا یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته LILIN در چه کشوری ساخته می شوند ؟

در کشور تایوان  دفتر مرکزی شرکت Lilin واقع شده است . اگر میخواهید محصولات این شرکت را در ایران خریداری نمایید باید بدانید می توانید خیلی راحت و با مراجعه به فروشگاههای معتبر و شرکت های واسطه که اقدام به فروش این محصولات می نماید ، محصولات این شرکت را تهیه نمایید