کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته SHANY
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته SHANY
در سال ۱۹۹۴ میلادی  شرکت شانی در کشور تایوان فعالیت خود را شروع کرد . این شرکت توانست محصولات با کیفیتی را برای خود تولید کند و سپس با این محصولات سهم خوبی از بازار نظارتی را برای خود بدست بیاورد .
[عکس: shany-900x350w.jpg]
این محصولات دارای استاندارد ISO9001 هستند ، محصولات شرکت شانی تا کنون موفق شده اند جوایز بین المللی نظارت تصویری و امنیتی را دریافت کند . همچنین تمامی محصولات استانداردهای بین المللی متفاوت مثل CE ، FCC و RoHS را داشته اند .

این محصولات نظارتی شامل دسته وسیعی می باشند که در ادامه ما به برخی از آنها پرداخته ایم :

انواع دوربین مداربسته IP )تحت شبکه(
دوربین مدار بسته HDTVI
دوربین مداربسته آنالوگ و AHD
دوربین مداربسته HDCVI
دوربین مداربسته HD-SDI
دستگاه NVR
دستگاه DVR
لنز مگاپیکسل 
انواع پایه ، جوی استیک
این شرکت همیشه تلاش می کند تا بتواند محصولاتی با تکنولوژی جدید و نوآورانه را برای مشتریان عزیز تولید نماید که نیازهای آنها را برطرف سازد ، به همین دلیل دارای یک تیم تحقیق و توسعه (R&D) می باشد که بیشتر از 500 کارمند داشته است و در زمینه های متعددی مانند گروه های الکترونیک ، طرز کار و فناوری تولید فعالیت داشته اند .

شرکت شانی یک دفتر اصل در تایوان برای خود قرار داده است و علاوه بر این دفتر ، دو دفتر دیگر در کالیفورنیا آمریکا و چین دارد . شرکت شانی محصولات خود را به بسیاری از نقاط جهان مانند اوکراین ، ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، برزیل ، اسلواکی ، آسیاجنوبی ارسال می نماید .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته شانی (SHANY)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم که در رده بازار قرار داشته اند ، اگر شما هم دوست دارید محصولی داشته باشید که کیفیت مناسب داشته باشد و همچنین از نظر بودجه نیز مناسب باشد می توانید محصولات این شرکت را انتخاب کنید .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته SHANY در چه کشوری ساخته می شود ؟

پیش تر هم گفتیم که در تایوان دفتر مرکزی شانی واقع  شده است . اگر شما هم در ایران هستید و قصد دارید محصولات این شرکت را خریداری کنید باید بدانید به راحتی با مراجعه به فروشگاهها و مراکز فروش سیستم های نظارتی و امنیتی اقدام به تهیه این محصولات نمایید .

 

نکته ) پیش از اینکه بخواهید محصولی را خریداری کنید باید نیازهای خود را از محصول مشخص نمایید و همچنین تعیین کنید که در چه مکانی میخواهید از محصول استفاده کنید .