کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته PiXORD
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته PiXORD
در سال ۲۰۰۰ میلادی  شرکت PiXord فعالیت خود را در کشور تایوان در حیطه تولید دوربین مدار بسته تحت شبکه و تجهیزات شبکه شروع کرد . این شرکت در در زمینه های مانند  تولید دوربین مداربسته IP خانگی ، دوربین مداربسته بولت IP ، تقویت کننده رنج بالای اترنت ، دوربین مدار بسته تحت شبکه چشم ماهی ، تجهیزات ارتباطی VDSL2 و همچنین تجهیزات شبکه صنعتی فعالیتت  داشته است .

[عکس: pixord-900x350w.jpg]


عموما از محصولات این شرکت برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ، بازارهای کوچک و امکان مسکونی ، نظارت بر ترافیک تقاطع ها ، اتوماسیون های ساختمان و شبکه حمل و نقل استفاده می شود .

این شرکت دارای یک تیم فنی قوی و مهندسان با تجربه ای است که همواره اقدام به ارائه راهکارها و محصولات نظارت تصویری تحت شبکه می نمایند که این محصولات همیشه با بهره گیری از تکنولوژی جدید و نوآوری توانسته اند نیازهای جدید مشتریان را فراهم آورند .

هدف این شرکت از ارائه این محصولات آسان کردن زندگی بر مشتریان بوده است تا مشتریان عزیز بتواند راحت تر به فعالیت های روزمره خود برسند و از تجهیزای استفاده کنند که سریع  ، کارآمد و مطمئن هستند .

علاوه بر مواردی که بیان کردیم این شرکت توانسته است با ارائه محصولات تازه و بکارگیری نوآوری جدید  بسیاری از درخواست های مشتریان را بخوبی پاسخ دهد . 

شرکت پیکسورد در بسیاری از نقاط جهان دارای نمایندگی است . برخی از محصولان این شرکت مانند تجهیزات شبکه اترنت و ویدئو سرور موفق شده اند که جایزه های منطقه ای و کشوری زیادی را برای خود کسب کنند .

یک مزیت خوبی که این شرکت برای کسب و کار خود قرار داده ، دارا بودن شبکه توزیع جهانی می باشد که با این شبکه بتواند فعالیت و فروش خود را به تمام دنیا معرفی کند  .

 

رنج قیمت دوربین مدار بسته پیکسورد (PIXORD)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت بپردازیم باید بگوییم که این گونه محصولات در رده متوسط بازار قرار داشته اند . اگر شما هم دوست دارید که محصولی داشته باشید که هم از نظر قیمت و هم کیفیت در رده متوسط باشد می توانید از این گونه محصولات استفاده نمایید ، قطعا انتخاب این نمونه محصولات می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد .

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مداربسته PIXORD ساخت چه کشوری است ؟

در تاویان تایوان  دفتر مرکزی این شرکت  واقع شده است . پیش تر نیز گفتیم که این محصولات ساخت کشور تایوان هستند ، اگر شما هم در ایران هستید و دوست دارید این محصولات را داشته باشید می توانید به فروشگاهها و شرکت های معتبر پخش دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی مراجعه نمایید .