کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته Sony
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته Sony

در سال ۱۹۴۶ میلادی  شرکت سونی در کشور ژاپن فعالیت خود را شروع نمود . این شرکت را می توانیم یکی از شرکت های  بزرگ تولید کننده محصولات الکترونیکی در جهان بدانیم . این شرکت همچنین در حیطه تولیدات محصولات هوشمند الکترونیکی  محصولات متنوعی را داشته است .

[عکس: Sony-logo-900x350w.jpg]


در ادامه محصولات این شرکت را که شامل دسته گسترده ای محصول های الکترونیکی است و یکی از آنان محصول های نظارتی هستند  را بیان نموده ایم :

انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه (IP)
دوربین مداربسته PTZ
تجهیزات ذخیره سازی سیستم مداربسته
 چیپست دوربین مدار بسته
 لنز دوربین مدار بسته
دوربین مداربسته 4 K
.....
در بیشتر  دوربین های مداربسته پیشرفته و همچنین با کیفیت دیگر شرکت ها می توانید چیپ تصویر دوربین مدار بسته این شرکت را مشاهده نمایید  و می توانیم به اطمینان بگوییم که یکی از بهترین و پرقدرت ترین تولید کنندگان چیپ تصویر دوربین مداربسته در دنیا  شرکت سونی می باشد .

 

باید بدانید که محصولات این شرکت دارای استانداردهای مختلفی هستند که هم از نظر طول و هم کیفیت از ویژگی های خاص و بالایی برخوردار می باشند . این کشور دارای نمایندگی های متفاوتی است و محصولات خود را به کشورهای متفاوتی از جهان صادر می نماید .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته سونی (SONY)

اگر بخواهیم به قیمت این محصولات توجه کنیم باید بدانید که محصولات ال جی در رده متوسط و روبه بالای بازار هستند . اگر شما قصد دارید از محصولاتی استفاده نمایید که دارای کیفیت بالا و همچنین از نظر  قیمتی مشکلی ندارید  باید بدانید که انتخاب این برند یک انتخاب ایده آل  و مناسب برای شما خواهد بود .

هنگامی که می خواهید یک محصول امنیتی و حفاظتی را بخرید توجه داشته باشید که انتخاب یک برند با کیفیت عالی می تواندیکی از فاکتورهای اساسی  خرید باشد و همواره از خرید محصولاتی با برندهای ناشناخته دوری کنید  تا دچار مشکل نشوید .

دوربین مدار بسته SONY ساخت کجاست ؟

شما می توانید  در کشور ژاپن دفتر مرکزی این شرکت را ببینید . محصولات این شرکت در خطهای تولید کشورهای از جهان تولید می شوند اما مهم ترین خط تولید آن در کشور چین قرار داشته است . اگر میخواهید محصولات این شرکت را بخرید می توانید به راحتی به فروشگاههای فروش محصولات نظارتی و امنیتی مراجعه نمایید .