کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته Siqura
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دوربین مدار بسته Siqura

در سال ۱۹۸۱ میلادی  شرکت NKF Electronics در کشور هلند  فعالیت تازه ای را برای خود شروع کرد . این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان ارتباطی ، الکترونیکی در جهان شناخته شد که در حیطه تولیدات فیبر نوری و تجهیزات شبکه اترنت فعالیت خود را ادامه می دهد .

 [عکس: squra-900x350w.jpg]

در سال 2005 میلادی این شرکت با شرکت Optelcom ترکیب کرده است تا بتواند برای پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری یک مجموعه کامل محصولات ویدئویی و ارتباطی را به مشتریان خود  ارائه نماید .

در سال 2011 میلادی پس از اینکه این شرکت ادغام شد نام آن به Siqura تغییر پیدا کرد . بعد از اینکه تغییر نام پیدا کرد به یکی از اعضا مجموعه TKH در آمد . دفتر اصلی این گروه در آمریکا و هلند واقع شده است . این مجموعه کلی هم راهکارهای نظارتی و هم راهکارهای امنیتی مثل محصولات انتقال ویدئو ، تجزیه و تحلیل و مدیریت تصاویر ، کنترل دسترسی به مشتریان خود ارائه می نماید .

این محصولات شامل طیف وسیعی از محصولات شبکه و نظارتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است :

دوربین مدار بسته IP ) تحت شبکه ( 
دوربین مداربسته ضد انفجار
دوربین مداربسته حرارتی
تجهیزات شبکه
دوربین مداربسته PTZ
تجهیزات فیبر نوری انتقال تصاویر مداربسته
انواع انکودر سیستم مداربسته
و .....
البته نباید فراموش کرد که این محصولات دارای کیفیت بالا و همچنین استانداردهای متفاوت بین المللی می باشند .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته سیکورا (SIQURA)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به محصولات این شرکت اشاره کنیم باید بگوییم در رده بالا بازار هستند . اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم با کیفیت بالا داشته باشید و همچنین از نظر مالی مشکلی ندارید و هزینه ای قابل توجهی را برای آن در نظر گرفته اید می توانید از سیستم این شرکت استفاده کنید و قطعا یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود .

اگر شما هم قصد دارید در ایران این محصولات را تهیه نمایید میتوانید به واسطه شرکت های واردکننده دوربین مداربسته و محصولات نظارتی این محصولات را خریداری نمایید .

 

دوربین مدار بسته SIQURA در چه کشوری ساخته می شود  ؟

در کشور هلند  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاههای معتبر و شرکت های پخش سیستم نظارتی این محصولات را خریداری نمایید .