کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هشت اشتباه رایج در مصاحبه ویزای شینگن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اشتباهات رایج در مصاحبه ویزای شینگن 




[img=300x0]http://sitevisa.com/wp-content/uploads/2017/05/sitevisa.com-visa-17.jpg[/img]
 ویزای شینگن 
توصیه های ذکر شده در لیست ذیل نه تنها برای مصاحبه ویزای شینگن مفید است، برای هر نوع مصاحبه ویزا قابل استفاده می باشد. ما می خواهیم شما را با اشتباهات رایج در مصاحبه ویزای شینگن آشنا کنیم تا بیشترین شانس را برای گرفتن ویزای شینگن طی مصاحبه داشته باشید. را  را بشناسید.
اشتباه های رایج در مصاحبه اخذ ویزای شینگن
تاخیر: هنگامی که شما زمانی را برای مصاحبه اخذ ویزا تعیین می کنید، سفارت یا کنسولگری به شما تاریخ و زمان دقیق آن را می گویید. از عواملی که ممکن است در نظر افسر کنسولی تاثیر بگذارد تاخیر شما در هنگام مصاحبه است که غفلت شما را نشان می دهد. بنابراینن هر زمانی که برای شما تعیین شده سعی کنید چند دقیقه زودتر در محل حاضر شوید.

 پاسخ نامناسب: عامل دیگری، که باعث می شود مقامات ویزا درخواست شما را جدی نگیرند نداشتن آمادگی کافی برای مصاحبه است. پاسخ های نامناسب (ساخته شده، غیر قابل قبول، اشتباه، ناقص، یا پاسخ مسخره) تنش جلسه مصاحبه را افزایش می دهد. به همین دلیل دانستن سوالات رایج مصاحبه اخذ ویزای شینگن ضروری است تا روز قبل از مصاحبه برنامه ریزی کرده و به اندازه کافی روی سوالات فکر کنید تا مسلط باشید.

 پاسخ نادرست یا جواب ندادن: هدف از مصاحبه اخذ ویزا، دیدار مامورین دیپلماتیک با شما برای درک بیشتر و تشخیص درستی اطلاعات ارائه شده در فرم درخواست  است. تلاش برای پاسخ ندادن به سوالات مامورین کمکی به شما نمی کند همچنین دادنن  اطلاعات جعلی هم نتیجه خوبی ندارد.

ظاهر نامناسب: ظاهر شما مثل کفش,  آرایش, خلق وخو, حالت بدن, حتی مقدار عطر است پوشیدن لباس غیر رسمی یا زرق وبرق تاثیر منفی دارد. ولی استفاده از لباس رسمی و بوی کم عطر تاثیر مثبت می تواند داشته باشد.

کامل نبودن مدارک: یک روز قبل از مصاحبه تمام مدارک رسمی مورد نیاز برای اثبات تحصیلات، وضعیت تاهل، محل اقامت رزرو خود، بلیط پرواز، مهارت های زبان وغیره را در یک پوشه آماده کنید تا مطمئن شوید مدرکی را فراموش نکرده اید. و مدارک کامل خود را ارائه دهید.

 پاسخ اضافی: اگر از شما یک سوال پرسیده شده ابتدا سعی کنید آنرا درک کردید و سپس از پاسخ های اغراق آمیز و توضیحات اضافی در  مصاحبه ویزا پرهیز کنید. افسر کنسولی تمایل زیادی به شنیدن همه چیز در مورد شما نیست او فقط به اطلاعات خاص و روشن احتیاج دارد.

عصبی بودن: قبل از زمان مصاحبه استراحت کافی داشته باشید و اعصابتان راحت باشد تا اعتماد به نفس داشته باشید و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید یک مصاحبه خوب داشته باشید.

 مخالف با مامورین سفارت: بحت در طول جلسه نشان دهنده این است که شما احترام فرد مقابل را ندارید. اگر اعتراضی دارید در مورد دیا لوگ می توانید به جای استفاده ار یک زبان بسیار پیچیده ار یک لحن آرام برای روشن کردن مسئله استفاده کنید.
منبع: http://sitevisa.com