کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تجربه ای فوق العاده در کشور تایلند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام دوستان خوبم
چه خبرآآآ؟؟؟؟؟؟ چه کارآ می کنید. امیدوارم حالتون خوب باشه.داشتم در باره کشورهای آسیایی مطلب می خواندم دیدم کشور تایلند پر  از فضای دیدنی و جذاب است . این مطلب رو برای شما دوستان خوبم به اشتراک میزارم.امیدوارم که از خواندنش لذت ببرید
کشورهای زیبایی در دنیا وجود دارند که هر یک از نظر جاذبه های گردشگری و توریستی در جایگاه خوبی قرار دارند. در این بین یکی از کشور های زیبای جهان و آسیا که سالانه مسافران زیادی را برای تفریح و استراحت به خود جذب می کند، کشور تایلند است.
[عکس: thailand-1.jpg]چند شهر مهم، مکان ها و جاذبه های گردشگری تایلند
تایلند زیر ساخت های بسیار خوبی برای مسافران فراهم آورده است. شرکت های هواپیمایی تایلند دوشادوش شرکت های بزرگ هواپیمای جهان حرکت می کنند و حتی گاها از نظر خدمت رسانی به مسافران در رتبه اول دنیا قرار گرفته اند. بعلاوه در این کشور هتل های بسیار معروف و مجللی نیز وجود دارد که بهترین امکانات را برای مسافران و گردشگران فراهم آورده اند. در ادامه قصد داریم به معرفی چند شهر مهم، مکان ها و جاذبه های گردشگری تایلند بپردازیم.
[عکس: thailand-2.jpg]تایلند
این پاتایای زیبا…
از معروف ترین شهرهای ساحلی تایلند باید ابتدا پاتایا را نام برد که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است. این شهر در ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک قرار گرفته و با اتوبوس چیزی حدود ۳ ساعت از آن فاصله دارد. پاتایا دارای آب و هوای خشک و مرطوب است و بطور کلی تنها به سه فصل تقسیم می شود. همانطور که گفتیم این شهر یکی از مقصد های توریست ها برای تفریح بوده و سالانه بیش از پنج میلیون توریست از این شهر بازدید می کنند.
[عکس: thailand-pattaya.jpg]پاتایا
از جمله تفریحاتی که در پاتایا بسیار محبوب می باشد می توان شنا، موج سواری و قایق سواری را نام برد. علاوه بر این امکانات بسیار خوبی نیز برای غواصی در این شهر وجود دارد که می توانید در تور پاتایا همه آنها را انجام دهید و از تعطیلات خود لذت‌بخش ترین استفاده را ببرید.
جزیره مرجان
اگر به دنبال تحقق رویاهای خود هستید به جزیره مرجان بروید، سفری یک روزه به این منطقه رویایی با شن های سفید؛ بدین شکل که هر روز صبح لنج ها به طرف آن حرکت می کنند و پس از طی مدت زمان ۴۵ دقیقه به آن می رسید.
محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن هم دارای مرجان های بی نظیری هستند. در این جزیره امکان شنا، غواصی و اسکی روی آب وجود دارد و رستوران های این جزیره با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کنند. توصیه می کنیم بغیر از پاتایا سری هم به جزیره پوکت بزنید که بعد از بانکوک همیشه محبوب ترین مقصد ایرانی ها در تایلند بوده است. بی شک تور پوکت ۹۶ می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای شما باشد.
[عکس: thailand-phuket.jpg]جزیره پوکت
بانکوک، پایتخت دوست داشتنی
بانکوک دیگر شهر معروف و البته پایتخت سیاسی این کشور می باشد که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است. گراند پالاس مشهورترین نشان اختصاصی شهر بانکوک است. این بنا در سال ۱۷۸۲ ساخته شد و به مدت ۱۵۰ سال از آن به عنوان قصر استفاده می شده است.
[عکس: thailand-bangkok.jpg]بانکوک
بد نیست بدانید که نام بانکوک همواره بعنوان یکی از اصلی ترین انتخاب ها در بین تورهای تایلند مطرح بوده است. از دیگر امتیازات جالب شهر بانکوک گذر رود چائو فرایا از داخل شهر است. این رود در نهایت به خلیج تایلند می ریزد و به نوعی مهم ترین خصیصه شهر بانکوک است که توریست ها برای قایق سواری از آن استفاده می کنند.
منبع: http://www.e-thailand.ir