کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تور طبیعت گردی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 

یکی از انواع تورهای گردشگری و مسافرتی،  می باشد ،اکوتوریسم یا طبیعت گردی نوعی گردشگری می باشد که مسافران و گردشگران به گردش و بازدید از طبیعت بکر و دست نخورده می پردازند به عبارت دیگر در این تور به دیدار از مناطق طبیعی زیبا ،جنگلها ، گیاهان ، گونه های جانوری و ... اختصاص می یابد.
اشخاصی که شیفته طبیعت می باشند و دیدن مناظر طبیعی برایشان لذت بخش است بیشترین طرفداران  می باشند ،کشور ایران کشوری زیبا با گونه های طبیعی متفاوت است به طوری که در جای جای ایران می توانید هر 4 فصل را مشاهده کنید .
جنگل های زیبا ، مرتعها و کوههای زیبا ی شمال ایران ،کویر مصر ، دریای خلیج فارس و .... هر کدام به تنهایی جاذبه های خاص خود را دارند و بهترین مقاصد برای تور گردشگری به شمار می آیند.
به گردشگرانی که به طبیعت گردی می روند نیز لقب اکوتوریست یا بوم گردشگر داده شده است ، در حال حاضر در جهان نیز  طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از کشورها بخش هنگفتی از درآمد خود را از بوم گردشگران خارجی تأمین می‌کنند.
انواع تورهای طبیعت گردی
انواع مختلف طبیعت عبارتند از گردش آبی و ساحلی، کوهنوردی، غارنوردی، بیابان‌گردی، دامنه ‌نوردی، مردم‌شناسی، طبیعت درمانی و ... که هر کدام به نوع خود بسیار جالب می باشند و توصیه ما به شما انتخاب تورهای طبیعت گردی است تا از طبیعت بکر و زیبای ایران دیدن کنید و خاطراتی خوش برای خود رقم بزنید.
تور های طبیعت گردی ایران
اگر قصد دارید چند روزی را به تورهای طبیعت گردی اختصاص دهید و از انرژی فوق العاده ی طبیعت استفاده کنید، ایران اکوسیستمی بی نهایت خاص و ویژه را در اختیار شما قرار داده. این امکان را خواهید داشت که بنابر تمایل و سلیقه ی شخصی از نواحی بندری، نواحی بیابانی ،کوهستان ها و یا خطه ی پوشیده از جنگل شمال بازدید نمائید و چند روزی را در طبیعت بی نهایت فوق العاده ی این مناطق کمپ بزنید و با تورهای طبیعت گردی چند روزه حد اکثر لذت را از تعطیلات خود کسب کنید. در این میان اگر به پوشش های غنی جنگل های شمال علاقه مند هستید می توانید تور طبیعت گردی ایران خود را با اردو زدن  در منطقه ی سوباتان آغاز کنید . ییلاق سوباتان یکی از زیباترین و حیرت انگیز ترین مناظر طبیعی را به گردشگران تورهای مسافرتی ارائه می کند .منطقه ی سوباتان که در ارتفاعات تالش قرار گرفته به دلیل دشواری مسیر کمتر توسط تورهای طبیعت گردی آماتور انتخاب می شود اما گردشگران حرفه ای این نقطه را به عنوان بهشتی بی مانند در طبیعت ایران همواره مد نظر قرار می دهند.
از دیگر نواحی جالب و اعجاب انگیزی که می توانید به عنوان مقصدی فوق العاده برای تورطبیعت گردی ایران خود انتخاب کنید، چشمه های جادویی باداب سورت در کناره ی کوه دماوند و ابرکوه است . باداب سورت پس از چشمه های آب شور پامو کاله در ترکیه به عنوان دومین چشمه های آب شور جهان شناخته می شوند که با وجهه ای زیبا و منحصر به فرد منظره ای عجیب را در اختیار مسافرین تورهای طبیعت گردی ایران قرار داده اند . رسوب مواد معدنی در شیب کوهپایه ی این منطقه موجب پدید آمدن صدها حوضچه ی طبیعی فوق العاده شده، این حوضچه ها اغلب به رنگ نارنجی و قرمز دیده می شوند. باداب سورت در حال حاضر به عنوان یکی از خاص ترین جاذبه های طبیعی ایران شناخته می شود، اگرچه اسم آن انقدرها که باید و شاید در بین طبیعت دوستان همگانی و معروف نیست.
تور های طبیعت گردی چند روزه
اگر از آن دسته طبیعت دوستانی هستید که قله های مرتفع و پوشیده از ابر را به سفر به دیگر نواحی طبیعت ترجیح می دهند، می بایست سری به ارتفاعات جواهر دشت بزنید . این منطقه ی فوق العاده زیبای ییلاقی که در نزدیکی قله ی سماموس کلاچای قرار گرفته به دلیل همجواری با دریای خزر طبیعتی بکر و فوق العاده دیدنی را به گردشگران تور طبیعت گردی ایران ارائه می کند . منظره ی کوهستان، دریا، جنگل و ابر مجموعه ای است از زیباترین ها، شما می توانید با همراهی تورهای طبیعت گردی چند روزه فضایی فوق العاده را برای همجواری با طبیعتی آرام و دیدنی در دست داشته باشید و از لحظه لحظه ی تورطبیعت گردی ایران خود لذت ببرید.
پس از ادامه ی سفر خود از شمال به غرب می توانید به طبیعت فوق العاده ی اورامان سفر کنید. این منطقه که در میانه ی مرز ایران و عراق واقع شده به دلیل طبیعت و پوشش گیاهی غنی و همچنین کوهستان های زیبا و دیدنی و معماری منحصر به فرد به شهرت رسیده است .
اگر سفر خود را به جنوب متمایل کنید می توانید تورطبیعت گردی یک روزه ای را به کویر نوردی اختصاص دهید. شب را زیر آسمان فوق العاده ی کویر صبح کنید و از فضای آسمان پر ستاره و مخملی کویر لذت ببرید.
ایران با تنوع اقلیم خود توانسته مجموعه ای از زیباترین و جادوئی ترین آثار طبیعی را در خود جای دهد، به جرات می توان چنین گفت که این سرزمین مملوء از زیبایی هاست، تنها مساله ای که گردشگران تورهای طبیعت گردی می بایست به آن توجه کنند بالابردن حس کنجکاوی است .تنها با این ترفند می توان از تک تک زیبایی های خاص و پنهان ایران دیدن کرد و از جذابیت های بصری آنها لذت کافی برد.
 تور طبیعت گردی همگردی
سایت همگردی پرتالی جامع می باشد که انواع تورهای طبیعت گردی را به همراه شرایط و امکانات برای علاقمندان به صورت لیستی دقیق آماده نموده است و گردشگران طبیعت می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به رزرو و تهیه بلیت  اقدام کنند. قبل از انتخاب تور مورد نظر توضیحات لازم را درباره تور ها حتما مطالعه کرده و جهت اطلاعات بیشتر با آژانس های مسافرتی مربوط به تور انتخابی تماس بگیرید تا اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
 
سلام بسیار عالی بود .ممنونم
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به همه ی کویر های ایران به این لینک هم سر بزنید اونجا هم در باره تک تک کویر ها مطلب دارندhttp://kavirtour.blogfa.com/?