کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تردد سالانه نوع خاصی از روادید کوتاه مدت ویزای شینگن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ویزای شینگن و روادید تردد سالانه
[img=300x0]http://sitevisa.com/wp-content/uploads/2017/04/sitevisa.com-visa-9.jpg[/img]

فضای شنگن چیست؟
فضای شنگن شامل 25 کشور اروپائی است.
در حال حاضر 22 کشور آنها عضو اتحادیه اروپا هستند: آلمان،اتریش،بلژیک،دانمارک،اسپانیا،استونی،فنلاند، فرانسه (بعنوان کشور اروپایی بجز سرزمینهای وابسته)، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی،لوکزامبورگ،مالت، هلند(بعنوان کشور اروپایی بجز سرزمینهای وابسته)، لهستان، پرتغال، جمهوری چک،اسلوواکی،اسلوونی و سوئد) که کاملاً شرایط مربوط به اخذ شنگن را اعمال می نمایند.
نروژ، ایسلند و سوئیس نیز هرچند که عضو اتحادیه اروپا نمی باشند، دقیقا همان شرایط مربوط به اخذ شنگن را اعمال می نمایند.
 خدمات وب سایت ما در بخش ویزای شینگن یونان, ویزای شینگن ایتالیا, ویزای شینگن فرانسه, ویزای شینگن اتریش می باشد. 
اجازه ورود به منطقه شنگن :
مقامات نمایندگی های کشورهای اتحادیه شنگن به اتباع ایرانی و کلیه افراد خارجی دارای روادید،برخی از قواعد مربوط به ورود به اروپا را خاطرنشان می سازند.
صرف داشتن ویزا در گذرنامه ضمانتی برای ورود به منطقه شنگن ایجاد نمی کند.
تصمیم گیری در این مورد در صلاحیت پلیس مرزی قرار گرفته است که طبق مفاد مقررات مرزی شنگن (بند 5 دستور العمل کمیسیون اروپا شماره 2006/562)میتواند خواستار ارائه مدارک ذیل شود:
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] مدرک مربوط به محل اسکان در طی سفر(دعوتنامه یارزرو هتل)
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] مدارک مربوط به برنامه مسیر رفت و برگشت (بلیط هواپیما)
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] مدارک مثبته نشانگر منابع مالی کافی متناسب با مدت سفر مورد نظر.
توجه: امکان دارد که پلیس مرزی فرودگاه از شما بخواهد که مدارکی را که به کنسولگری تحویل داده اید مجددٲ ارائه دهید. عدم امکان ارائه مدارک فوق، می تواند منجر به ممانعت از ورود شما به خاک فرانسه گردد، حتی اگر روادید مربوطه را دریافت کرده باشید.
روادید تردد سالانه
روادید تردد سالانه، نوع خاصی از روادید کوتاه مدت ویزای شینگن است که مشخصات آن عبارتند از:
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] قید شدن عبارت " تردد سالانه" بر روی لیبل ویزا
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] معتبر جهت ورود متعدد به فضای شنگن
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] مدت اعتبار ویزا بین یک الی پنج ساله متغیر است به شرط آنکه مجموع مدت سفرهای انجام شده در طول هر 6 ماه بیش از 90 روز نباشد.
در نتیجه:
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] با استفاده از روادید تردد سالانه نمیتوان سفر یکجای بیش از 3 ماه انجام داد.
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] با استفاده از روادید تردد سالانه نمیتوان در طی 6 ماه مجموعاً بطور متناوب ببش از 3 ماه سفر کرد
[img=8x0]http://www.ambafrance-ir.org/local/cache-vignettes/L8xH11/puce_rtl-df008.gif[/img] سفر یا سفرهای شما باید در محدوده زمان اعتبار ویزا که تاریخ آن روی لیبل ویزا آمده، صورت گیرد.
روادید تردد سالانه در هر زمان قابل تجدید میباشد، حتی زمانی که هنوز اعتبار آن تمام نشده باشد.
مطالب مرتبط: نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور اتریش
منبع: http://sitevisa.com