کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ناگفته های دنیای طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ناگفته های دنیای طراحی سایت

[عکس: web-design-11.jpg]
ناگفته های دنیای طراحی سایت : در واقع در مقاله امروز قصد داریم نکاتی را در اختیار شما کاربران عزیز بگذاریم که با دانستن آن ها دیدی گسترده نسبت به حوزه ی طراحی سایت و سئو وب سایت به دست خواهید آورد لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .
طراحی سایت تک صفحه ای :
سایت هایی که از این روش برای طراحی استفاده می کنند در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند زیرا توقف کاربر در صفحه اصلی مدت زیادی می  باشد . در این روش طراحی سایت با قرار دادن اطلاعات در منوهای اصلی و در صفحه اول سایت ، کاربر با کلیک کردن بر روی موضوعات به جای ورود به صفحه جدید در همان صفحه اصلی به مطلب مورد نظر رسیده و سپس از طریق ادامه مطلب به اطلاعات بیشتر دسترسی پیدا می نماید .
[عکس: web-design-22.jpg]
سئو یا بهینه سازی سایت :
امروزه سئو جایگاه بسیار مهمی برای کلمات کلیدی مربوط به فعالیت های یک طراحی سایت دارا می باشد از این رو بسیاری از شرکت ها برای داشتن سهم بیشتری از بازار اینترنتی و افزایش فعالیت خود باید بر روی سئو و بهنیه سازی سایت خود فعالیت بیشتری داشته باشند زیرا امروزه به تعداد کاربرانی که کالا و خدمات خود را از طریق جستجو در اینترنت پیگیری می کنند افزوده می شود . لازمه یک استراتژی موفق بهینه سازی سایت تولید محتوای با کیفیت می باشد که این محتوا موجب مشارکت بیشتر بازدید کنندگان می شود ، زمان ماندن بازدید کنندگان در وب سایت را رو به افزایش می رود ، مشارکت مثبت بازدید کنندگان را به همراه خود دارد ، باعث رتبه بندی بهتر نتایج صفحات وب سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل می شود و مسلما کاربران بیشتری را با طراحی سایت آشنا می سازد ..
انجام امور آنلاین :
انجام امور به صورت آنلاین و اینترنتی باعث سهولت ، راحت تر شدن و نیز ساده تر شدن انجام کار ها و نیز بالا رفتن رتبه وب سایت طراحی شده در موتور های جستجو گر می شود و هم چنین باعث افزایش اعتبار برند آن شرکت نیز خواهد شد .