کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت


نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت : یکی از مهم ترین و موثر ترین کاراکتر ها در موفقیت یک طراحی وب سایت ، سرعت بارگذاری صفحات وب سایت می باشد . از این رو تصمیم گرفتیم مقاله امروز را به چگونگی چک کردن سرعت  اختصاص دهیم . 
مدیران وب سایت می بایست همیشه از سرعت وب سایت خود با خبر باشند . زیرا سرعت وب سایت برای بزرگ ترین موتور جستجو گر یعنی گوگل دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد . بر همین اساس هر چه سرعت طراحی سایت تان کم تر باشد از درگاه گوگل بازدیدکنند گان کمتری را دریافت خواهید نمود . 
درادامه وب سایت هایی را به شما کاربران عزیز معرفی می نماییم که به کمک آن ها می توانید سرعت  تان را بسنجید .

وب سایت google pagespeed insights :

این وب سایت متعلق به شرکت بزرگ گوگل بوده و بالاترین امتیاز یک  را 100 در نظر گرفته و لیستی از پیشنهادات را در  اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید بازدهی و سرعت وب سایت تان را بهبود بخشید . یکی از مهم ترین ابزارهای این وب سایت ، امکان دانلود تصاویر وب سایت شما می باشد که وب سایت گوگل حجم آن ها را بدون کاهش کیفیت به پایین ترین حجم ممکن می رساند . نا گفته نماند این ابزار توسط موتور جستجو گوگل برای ایرانی ها مسدود می باشد و با آی پی ایران نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید .

وب سایت Yslow :

این وب سایت شباهت های بسیاری به وب سایت google pagespeed insights دارد و توسط شرکت بزرگ یاهو طراحی و ساخته شده است . یکی از مهم ترین امکانات موجود در این وب سایت امکان نصب افزونه بر روی آن می باشد .

وب سایت GTmetrix :

این وب سایت یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین وب سایت ها در این حوزه می باشد . با استفاده از این وب سایت می توانید آنالیز هایی هم چون آنالیز حجم سایت ، سرعت  ، تعداد کانکشن ها و ... را انجام دهید .