انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر تغییر UI و UX سایت در طراحی سایت و سئوی سایت

تاثیر تغییر UI و UX سایت در طراحی سایت و سئوی سایت

#1
تاثیر تغییر UI و UX سایت در طراحی سایت و سئوی سایت


تاثیر تغییر UI و UX سایت در طراحی سایت و سئوی سایت: وقتی موضوع تغییر در طراحی سایت مطرح می شود، اکثریت مردم به این فکر می افتند که آیا امکان پذیر است؟ یا آیا ضرری بر سایت و روند کاری ما ایجاد نمی کند؟ به خصوص برای سایت های فروشگاهی، صاحبان فروشگاه های اینترنتی با وجود میلیون ها بازدید کننده و خریدار از خود می پرسند تغییر در سایت من چه اتفاقاتی را برای میزان فروش من به همراه خواهد داشت؟ بسیاری از افراد اهل ریسک نیستند و ترجیح می دهند وقتی می بینند رتبه ی سئوی سایتشان در سطح معقولی است هیچ تغییری ایجاد نکنند. اما این افراد افرادی هستند که اهل ریسک نیستند و تاریخ نشان داده، تنها افرادی در هر زمینه ی شغلی موفق خواهند بود که خطر کنند.


در این مقاله سعی بر آن شده تا طی مثالی تاثیر تغییر UX و UX سایت در طراحی سایت و سئوی سایت را برای شما روشن تر نماییم.


تاثیر تغییر طراحی سایت در میزان بازدید و سئوی سایت


افرادی در دنیا وجود دارند که طالب سکون هستند و به تغییرات علاقه ای ندارند. اما در گذر زمان دیده شده برای ارتقا و پیشرفت همیشه باید از فرصت ها استفاده نمود. در گذر زمان بسیاری افر اد از شرایط و ریسک هایی که در حوزه ی کاریشان بوده استفاده نموده اند و مسلما پاسخ خطر کردن را نیز دیده اند. البته همیشه این میزان تغییرات باید معقول باشد به گونه ای که احتمال بازگشت نتیجه مثبت بیش از احتمال پاسخ منفی باشد. در اینجا ما برای شما می گوییم در حوزه ی طراحی وب سایت و سئو هر  ریسکی نتیجه می دهد. به عنوان مثال تغییر در UI سایت تاثیرات بسیار مثبتی در طراحی سایت، سئوی سایت و میزان بازدید سایت شما می گذارد. انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت


چگونه ۱۸۰ درجه تغییر در طراحی سایت ۱۸۰٪ بازدید سایت را بالاتر می برد؟


وب سایت پوشکو یکی از سایت های فروشگاهی موفق در عرصه ی پوشاک است که سالیان سال است در عرصه ی پوشاک فعالیت دارد. همینطور چندین سال است که در حوزه ی سایت های فروشگاهی فعالیت می نماید. یکی از ریسک هایی که این سایت متحمل شده است که البته بسیار نتیجه مثبتی هم داده است تغییر در UI سایت است. بدین صورت که فصل به فصل رنگ بندی و UI این وب سایت تغییر می کند. این تغییرات در میزان جذب کاربر به این وب سایت تاثیر بسزایی دارد. کاربران این سایت هر چند وقت یک بار با یک سورپرایز دیگر که زایده ی ذوق و خلاقیت است در این وب سایت روبرو می شوند.


تاثیر تغییر طراحی سایت در سئوی سایت


همینطور تغییرات در طراحی سایت نیز تاثیرات بسیار مثبتی در سئوی سایت و میزان بازدید سایت دارد. به عنوان مثال سایت نوین لایت یکی از سایت هایی است که هر چند سال یک بار تغییراتی در UX سایت خود ایجاد می نماید. این تغییرات باعث می شود تا استراتژی های مختلف بهبود سایت را بتوان تجربه نمود. در این زمینه اصلا نگران لینک ها و رتبه ی سایت خود در موتورهای جستجو نباشید زیرا می توان بدون هیچ تغییری در رتبه ی سایت تغییرات در UX را نیز اعمال نمود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان