انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی بالابردن ارزش طراحی سایت

چگونگی بالابردن ارزش طراحی سایت

#1
راهکارهای مختلفی برای بالا بردن ارزش طراحی سایت وجود دارد.
در این مقاله به یکسری از راهکارها اشاره می کنیم.  هدف این مقاله برای بالا بردن ارزش وب سایت شما است .

هسته در طراحی وب سایت شما چیست؟

در هر وب سایت محتوا ، هسته ی آن است که روزانه به اهمیت آن اضافه می شود. با پیشرفت دنیای امروزه و هوشمندتر شدن ربات ها در موتور های جستجوگر روبرو هستیم .  محتواهایی که طولانی تر هستند ارزش بیشتری را در موتورهای جستجوگر کسب می کنند. در طراحی سایت و محتوا گذاری با دقت بیشتری شود و تولید محتوا بسیار مفید و کارآمدتر باشد. پس در طراحی سایت باید به محتوا بسیار اهمیت داد.

سئوسازی تصاویر در طراحی سایت

به نام گذاری تصاویر و عکس ها باید بسیار اهمیت داد و زمانی را باید به آنها اختصاص داد که این بخش در سئو سازی وب سایت جایگاه ویژه ای دارد. این تصاویر و عکس ها در کنار متن ها جا دهید. با این کار کلمات کلیدی را افزایش داده می شود. در کنار این ها باید برچسب Alt را به تصاویر خود اضافه کنید . برای تست این موضوع موس را روی عکس یا تصویر نگه دارید به راحتی تگ مورد نظر را مشاهده می کنید.

سرعت لود شدن وب سایت

طبق آمارها اگر وب سایت شما بیش از ۳ ثانیه لود شدن آن باشد ۴۰% کابران اینترنت از سایت را ترک خواهند کرد. پس سرعت لود شدن بسیار اهمیت دارد. زمانی که می خواهید تعداد بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید. باید سئوسازی را در محتوا و سایت خود بالا ببرید.
شرکت گوگل یکی از مهم ترین عواملی که برای طراحی وب سایت ها در نظر می گیرد . سرعت لود شدن وب سایت ها است .
طراحی سایت اسپیناس همیشه سعی در استفاده از به روز ترین تکتینک ها و ابزارها در  طراحی سایت دارد  در اسپیناس از تکنولوژی ها روز دنیا مانند CSS3 , HTML5 , Jquery , JAVASCRIPT   در طراحی وب سایت استفاده می شود و همچنین زبانهایی مانند PHP , ASP  در شرکت اسپیناس مشتری مداری حرف اول را می زند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان