انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت شرکتی وردپرس

طراحی سایت شرکتی وردپرس

#1
طراحی سایت شرکتی وردپرس


طراحی سایت شرکتی وردپرس:  وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای مناسب برای طراحی سایت های شرکتی است. سایت های شرکتی با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا همخوانی دارد. یکی از مناسب ترین CMS ها برای این کار وردپرس است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلایل متعددی برای سایت های شرکتی مناسب است، که به تعدادی از این دلایل در این مقاله اشاره خواهیم نمود. اما چرا از سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود؟ چرا برخی صاحبان سایت وردپرس را برای سایت خود بر می گزینند؟ امکانات سیستم مدیریت محتوا چیست؟ مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس چیست؟ اگر شما هم یکی از افرادی هستید که یکی از این سوالات برایتان پیش آمده است پس این مقاله را مطالعه فرمایید و برای دسترسی به دیگر مطالب آموزش طراحی سایت به این صفحه مراجعه نمایید.


پشتیبانی وردپرس از طراحی سایت شرکتی


همانطور که گفته شد سایت های شرکتی از سیستم های مدیریت محتوای متعددی پشتیبانی می کنند. اما چرا از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می شود؟ امروزه با گسترش علم و تکنولوژی برای عقب نماندن از دیگر رقبا در عرصه ی کاری خود هر روزه باید بیش از پیش تلاش کرد. یکی از این عرصه ها که بسیار هم جای پیشرفت دارند طراحی سایت است در عصر حاضر تمامی صاحبین مشاغل به این نتیجه رسیده اند که نیاز است تا یک سایت شخصی داشته باشند. برخی از طراحی سایت اطلاع دارند و خود شخصا طراحی وب سایت و برنامه نویسی سایت خود را بر عهده می گیرند. اما برخی طراحی سایت و برنامه نویسی خود را به گروه طراحی سایت می سپارند. آموزش گام به گام طراحی سایت با اینتن یکی دیگر از راه هایی است که در این مسیر شما را یاری می نماید.


مزایای ورد پرس برای طراحی سایت شرکتی


گفته می شود وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای مناسب برای سایت های شرکتی است زیرا تبادل محتوا وردپرس با سایر سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت امکان پذیر است. برخورداری از نمایش گرافیکی اجزای سایت استفاده ی راحت از افزونه ها در هر نوشته یا برگه از امکاناتی است که وردپرس را به یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل می نماید. رفع مشکلات اساسی سئو وردپرس در طراحی سایت یکی دیگر از مزایای وردپرس است. ورد پرس پیش فرض های اولیه ای برای بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو دارد. البته وردپرس از نقطه نظر برخی دیگر از افراد کارایی دشواری دارد. در کنار امکانات گرافیکی که این سیستم مدیریت محتوا داراست در بسیاری از افزونه ها نیز به کدنویسی های html دارد. این خصوصیت برای برخی افراد خصوصیت خوبیست و برای برخی خیر.


امکانات وردپرس برای طراحی سایت شرکتی


پشتیبانی از بسیاری ویژوال کامپوزرها، اسلایدرهای متعدد، فروشگاه های مختلف و … از امکانات فراوان وردپرس است. به عنوان مثال universal slider یکی از پرکاربردترین اسلایدرهایی است که امکانات فراوانی می دهد. وردپرس امکان ایجاد سایت های فروشگاهی را نیز می دهد. بدین ترتیب که ووکامرس یکی از کامپوننت هایی است که امکانات فروشگاه را برای سایت های فراهم می آورد. همینطور با وردپرس امکان ایجاد سایت های متعددی در زمینه های کاری متعدد امکان پذیر است. زمینه های کاری همچون: طراحی سایت خبری، طراحی سایت خودرو، طراحی سایت مذهبی، طراحی وب سایت دکوراسیون، طراحی سایت همایش و بسیاری زمینه های کاری دیگر.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان