انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش محتوا در موفقیت طراحی وب سایت

نقش محتوا در موفقیت طراحی وب سایت

#1
نقش محتوا در موفقیت طراحی وب سایت

 همان طور که می دانید محتوای وب سایت یکی از مهم ترین ارکان موفقیت یک پروژه ی طراحی وب سایت به حساب می آید . در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی 33 نکته ی مهم و کاربردی در پروسه تولید محتوا بپردازیم لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .

طراحی وب سایت و محتوا :

نخستین قدم در دست یابی به بازاریابی محتوا ، تولید محتوایی مرتبط با عبارات کلیدی طراحی سایت مورد نظر می باشد . به بیان ساده تر محتوای یک وب سایت به عنوان مهم ترین عنصر در بهینه سازی یک وب سایت شناخته شده است . علاوه بر این تولید محتوای جدید و کاربردی ، افزایش ترافیک را برای  شما به همراه خواهد داشت .

محتوا و رسانه های اجتماعی :

محتوای یک  هر چقدر هم که مفید و کاربردی باشد اگر به دید کاربران نرسد نتیجه مورد نظر را به همراه نخواهد داشت ،  از این رو منتشر نمودن مطالب روزانه ی وب سایت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار ، کاربران بسیاری را به سوی وب سایت شما روانه خواهد نمود . از جمله شبکه های اجتماعی که فعالیت در آن ها برای طراحی سایت شما ترافیک به همراه خواهند داشت عبارت اند از گوگل پلاس ، توییتر ، لینکدین و فیس بوک . در این شبکه های اجتماعی محیطی مناسب برای تبلیغات و منتشر نمودن محتوای طراحی سایت شما موجود می باشد . با انجام این امر در سئو وب سایت عملکردی مثبت خواهید داشت .

انتشار مطالب در فروم ها :

یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید مخاطبین را از مطالب و محتوای طراحی سایت تان با خبر سازید ، انتشار محتوا در فروم ها  می باشد . از آنجایی که فروم ها در زمینه های گوناگون تخصصی مشغول به فعالیت هستند می توانند در افزایش ترافیک طراحی وب سایت شما نقش به سزایی ایفا کنند . به عبارت دیگر اگر به درستی از فروم ها استفاده نمایید مخاطبین بسیاری را در زمینه ی فعالیت تان جذب خواهید نمود . به طور کلی تمامی فعالیت ها و نکات ذکر شده به معنای بازار یابی محتوایی موفق به واسطه طراحی سایت شما می باشد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان