انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
موارد کاربرد کفپوش های اپوکسی

موارد کاربرد کفپوش های اپوکسی

#1
با سلام خدمت دوستان خوبم در این انجمن حال و احوالتون خوبه سلامتید؟ چه خبر چه کارها می کنید؟ امروز یه مقاله خیلی خوب در مورد کفپوش های اپوکسی و مورد کاربرد آن براتون اوردم که امیدوام مورد نظرتون واقع بشه. زمانی که برای خرید مصالح ساختمانی به بازار می روید، با انواع مختلفی از مصالح با ویژگی های متفاوت و قیمت های متنوع مواجه می شوید، پس برای خرید باید به چه نکاتی توجه کرد و چه ویژگی هایی را مد نظر گرفت؟
[عکس: epoxy-flooring-1.jpg]کفپوش اپوکسی
یکی از مهم ترین ویژگی ها اعتبار و استاندارد به کار رفته در مصالح می باشد که جزء مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ها محسوب می شود؛ مثلا در بازار کفپوش های بسیاری وجود دارد که بهترین آن ها کفپوش پلی یورتان و اپوکسی است. این کفپوش ها علاوه بر کار اصلی خود از ویژگی های بالایی همچون عایق حرارتی بودن و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی نیز برخوردار هستد و از جدیدترین فناوری و تکنولوژی روز در ساختار آنها استفاده شده است.
یا مثلا رنگ نماهای موجود در بازار هریک بر پایه موادی تشکیل شده اند که شما بر اساس محیط و جنس ساختمان باید از آن استفاده کنید و در مرحله بعد به ویژگی های دیگری همچون هزینه و کیفیت آن دقت کنید. در ادامه به معرفی چند ویژگی مهم موارد ذکر شده اشاره می کنیم.
[عکس: epoxy-flooring-4.jpg]کفپوش اپوکسی سه بعدی
یکی از مهمترین نکات در این خصوص مقاومت بالا و طول عمر این مصالح است، زیرا پس از مدت زمانی خاص این مواد کم کم خواص خود را از دست می دهند و شما برای ترمیم و یا تعویض آن باید هزینه کنید که این به نوعی برای شما دوباره کاری به حساب می آید! مثلا همانطور که گفته شد کفپوش اپوکسی در برابر فرسایش بسیار مقاوم بوده و بالاترین مقاومت را در برابر ضربه دارند و به دلیل یکپارچه بودن آب نیز به آن نفوذ نمی کند.
[عکس: khandevaneh-1.jpg]کفپوش اپوکسی سری سوم برنامه خندوانه
بدون شک باید گفت کفپوش اپوکسی، جایگزینی مناسب برای پارکت و موزائیک است که هم مقاومت بیشتری دارد هم زیبایی خیره کننده ای. اگر دقت کرده باشید کفپوش سبز رنگی که در برنامه خندوانه دیده می شود، در حقیقت کفپوش اپوکسی است!
[عکس: khandevaneh-2.jpg]کفپوش اپوکسی سری چهارم برنامه خندوانه
اما ایمنی مصالح… برخلاف عامه مردم که فقط وسایل داخل خانه و محل زندگی برای‌شان مهم است، مصالح به کار رفته در بافت و زیرساخت های خانه نیز اهمیت دوچندانی دارند، زیرا در هنگام حادثه کمترین خسارت جانی و مالی را به افراد تحمیل می کند، مثلا با به کار بردن مصالح و موادی که ضد حریق هستند در بدنه ساختمان به راحتی می توان حریق را کنترل کرد و از انتشار آن به قسمت های مختلف ساختمان جلوگیری نمود.
[عکس: epoxy-flooring-6.jpg]کفپوش اپوکسی جایگزینی مناسب برای پارکت
دیگر گزینه که در هنگام خرید بسیار مورد توجه قرار می گیرد، پول و بهایی است که در برابر آن جنس پرداخت می کنیم. اما باید بدانید که همیشه یک خرید خوب بهتر از چند خرید ناقض می باشد؛ یعنی شما با خرید کالای نامرغوب مجبور می شود تا به صورت مرتب آن خرید را تکرار کنید!
[عکس: epoxy-flooring-5.jpg]کفپوش اپوکسی
در کشور ما در حال حاضر شرکت های گوناگونی وجود دارند که در حوزه صنایع پوششی ساختمان در حال فعالیت می باشند که در این بین می توان به عکاظ خاورمیانه که به اختصار به عکاظ معروف می باشد، اشاره کرد. پوشش ساختمانی عکاظ همچون عایق رطوبتی بام، رنگ نما، ضد حریق، کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان همگی نامی آشنا هستند که در بازارهای صنعتی هر روزه اسم آنها شنیده می شود.
[عکس: epoxy-flooring-2.jpg]کفپوش اپوکسی
نکته آخر کیفیت است که دقیقا مصالح باید بر اساس کاری که طراحی شده اند، استفاده گردند؛ یعنی مصالح به راحتی وظیفه اصلی خود را انجام دهند. مثلا همه ما از عایق رطوبتی بام توقع داریم که در برابر رطوبت و باران مقاوم باشد و زمانی که از این عایق ها برای دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام ها و کف آشپزخانه استفاده می کنیم، بیشترین بازده را داشته باشند؛ اما سپس در مراحل بعدی اگر دارای ویژگی هایی همچون رنگ سفید، راحتی نصب و هزینه پایین برای نصب باشند، برای ما مطلوب تر نیز خواهند بود.


منبع: http://www.jazab98.ir
پاسخ

موارد کاربرد کفپوش های اپوکسی

#2
برای داشتن یک خانه نو نیازی به خرید یه جای جدید نیست. کافیه فقط بازسازی ساختمانهای قدیمی رو انجام بدیم و اون رو تغییر بدیم تا یه فضای جدید و مطابق با میلمون داشته باشیم
پاسخ

موارد کاربرد کفپوش های اپوکسی

#3
(۱۳۹۶/۰۱/۲۸, ۱۱:۳۶ ق.ظ) pid=\20959' نوشته: شامل لایه های مختلف اپوکسی می باشد که بر روی سطح و کف به عمق حداقل دو میلی متر اعمال می شود. یکی از تفاوت های اجرایی در کفپوش اپوکسی عمق اپوکسی برای کاربری ها و سطوح مختلف می باشد. باید حداقل دو میلی متر ضخامت داشته باشد. هر کفپوش که ضخامت کمتر از دو میلی متر دارد را بهتر است به عنوان پوشش اپوکسی شناخت.
ویژگی کفپوش اپوکسی 
۱-مصون نمودن محیط از آلودگی و گرد و غبار ناشی از فرسایش
۲-مقاوم در برابر ضربه و فشار
۳-اجرای یکپارچه و بدون درز ( این امر از تجمع آلودگی‌ در درزها جلوگیری می‌کند)
۴-ایجاد بستری بهب عنوان عایق رطوبت، روغن، گریس و دیگر آلاینده‌ها
۵-حفاظت سطح در برابر عوامل خورنده (اسید ها، باز ها و حلال ها)
۶-عدم جرم ‌‌پذیری و ایجاد سطحی بهداشتی، ضد رویش قارچ و کپک
۷-مقاومت خوب در مقابل شرایط جوی
۸-چسبندگی عالی به سطوح بتنی، فلزی و سنگی
۹-خود تراز بودن و قابلیت اجرای سریع
۱۰-سبک و کم حجم
۱۱-قابل شستشو با آب و شوینده های خانگی
۱۲-نگهداری آسان، کم هزینه به همراه قابلیت ترمیم ‌پذیری خوب و سریع
۱۳-قابلیت اعمال طرح و خط کشی روی کفپوش اجرا شده
۱۴-متنوع در طرح و رنگ (۲۵۶ رنگ)
۱۵-حداقل ۱۰ سال عمر مفید
 برحسب فضاهای مختلف و کاربری فضا ها انتخاب نوع اپوکسی متفاوت می باشد :
۱-کفپوش گردگیر به ضخامت ۱ میلیمتر، این نوع کفپوش جهت جلوگیری از گرد و غبار بتون بکار می رود.
۲کفپوش یکپارچه به ضخامت ۳ میلیمتر به صورت صاف دارای مقاومت بالای سایشی و مقاوم در برابر خوردگی، فرسایش و نفوذ روغن، چربی و آب به جسم بتون.(کفپوش فوق در انواع صنایع از خودرو سازی، داروسازی، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی، چاپخانه ای و … کاربرد دارد.)
کفپوش به ضخامت ۳ میلیمتر به صورت معوج (اصطلاحاً پوست پرتقالی) که علاوه بر داشتن خصوصیات روکش صاف از لغزش افراد و ماشین آلات در محیط های خیس و چرب جلوگیری می نماید.
۳-کفپوش نیمه زبر و زبر، کفپوش فوق در ضخامت های بالتر از ۴ میلیمتر اجرا می گردد. روکش فوق دارای مقاومت مکانیکی بالایی می باشد و عدم خش پذیری از دیگر خصوصیات آن می باشد.
۴-کفپوش ضد اسیدی که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل خورنده شیمیایی می باشد.
۵-کفپوش ورزشی که معمولاً از اپوکسی انعطاف پذیر در آن استفاده می شود.
۶-کفپوش آنتی استاتیک که اصطلاحاً ضد جرقه نامیده می شود (مورد مصرف آن در انبارهای مهمات، سالن های مخابرات، اطاق های کامپیوترف اطاق عمل بیمارستان ها می باشد.)
بتون اپوکسی که به ضخامت تقریبی ۲۰ میلیمتر اجرا می گردد و در برابر ضربه های شدید کاملاً مقاوم است.

مزایا کفپوش اپوکسی :
۱-این کفپوش شامل یک سطح براق و شفاف ایجاد می کند. روشنایی در یک منطقه با کفپوش اپوکسی می تواند ۲۰۰٪ افزایش یابد.
۲-دارای مقاومت بسیار بالایی است که قادر به تحمل ترافیک سنگین و مداوم است.
۳-دارای قابلیت اجرای سریع و آسان است.
۴-کفپوش اپوکسی دارای طول عمر و دوام بالاست.
۵-امکان شستشوی آسان را فراهم می آورد.
۶-قیمت مناسب از دیگر مزایای کفپوش اپوکسی محسوب می گردد.
۷-تنوع در طراحی و رنگ در کفپوش اپوکسی این اجازه را به کارفرمایان میدهد تا برای کاربری های متفاوت انتخاب های زیادی در کفپوش اپوکسی داشته باشند.
۸-ایده آل برای انبارها و کاربردهای صنعتی، و گاهی اوقات هیچ نقشی در تکمیل اپوکسی لازم نیست.
۹- کفپوش اپوکسی، در صورتیکه که با کیفیت بالا و به روش تخصصی و صحیح اعمال شود، دارای مقاومت و طول عمر بالاست که از این نظر برای کاربران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
۱۰-کفپوش اپوکسی با ایجاد یک سطح ضد لغزش، مقاومت در برابر حرارت (کفپوش اپوکسی دیر اشتغال)، باعث افزایش ایمنی می شود.
کفپوش اپوکسی مقاوم در برابر اسید :
این  ۱۰۰% مقاوم در برابر آب، لکه های نفت، آلاینده ها و سایر مواد می باشد که با فرموله شدن نسبت به اسیدها نیز مقاوم خواهد شد که به این نوع کفپوش، کفپوش اپوکسی ضد اسید گویند.
الگوهای مختلف را می توان برای ایجاد راه های عبور و مسیریابی و علامت گذاری بر روی کفپوش اپوکسی در رنگ های مختلف اعمال کرد.
از دیگر مزایای کفپوش اپوکسی قابلیت اجرا بر روی بتن، سنگ، موزاییک و سایر سطوح قدیمی می باشد. این کفپوش بدلیل نداشتن درز و یک پارچگی در رنگ و یک دست بودن از نظر بهداشتی یک از بهترین کفپوش ها شناخته شده است
کاربرد های استفاده از کفپوش اپوکسی :
این کفپوش مناسب برای کف سازی پارکینگ، کف سازی سوله، کفسازی انبار، کف سازی کارخانه، کف سازی بیمارستان، کف سازی داروسازی، کفسازی فروشگاه های لوکس و زنجیره ای، کف سازی قنادی و شیرینی پزی، کفسازی رستوران و فود کورت لوکس و مجلل، کفسازی مهد کودک و مدرسه، کفسازی سالن بدنسازی و باشگاه ورزشی، کفسازی آشیانه هواپیما، کفسازی سالن تولید محصولات بهداشتی آرایشی، کفسازی لابی و داخل منازل، کف سازی محوطه و زیباسازی و سایر کفسازی های صنعتی و بهداشتی و لوکس می باشد.
سازه افزار www.sazeafzar.com
پاسخ

موارد کاربرد کفپوش های اپوکسی

#4
کفپوش اپوکسی صنعتی
از کفپوشهای اپوکسی معمولاً برای کفپوشهای تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. پوششهای اپوکسی به طور معمول بر روی کفهای بتونی اعمال می‌شوند تا سطحی با عملکرد بالا، صاف و بادوام را ارائه دهند که می‌تواند سالها دوام داشته باشد و بارهای سنگین را تحمل کند. بسیاری از سایتهای صنعتی، انبارها و ساختمان‌های تجاری برای حفظ شرایط تمیز و ایمن برای کارگران، تجهیزات و موجودی کالا به کفهای اپوکسی متکی هستند. از گرما و ترافیک زیاد رفت و آمد، تا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و تأثیرات سنگین، کفپوش‌های رزینی صنعتی باید طیف وسیعی از فشارهای مختلف را کنترل کنند.

معایب کفپوش صنعتی اپوکسی
کفپوش اپوکسی سخت هستند و بنابراین در هنگام راه رفتن سر و صدای تماس وجود دارد. به همین دلیل، از کف‌های پلی اورتان انعطاف پذیر معمولاً در فضاهای اداری و خانه‌ها استفاده می شود. بدون گرم شدن از کف، کف اپوکسی تا حدی سرد است.

اگر ناهمواری‌ها یا ترک‌هایی در زیر لایه وجود داشته باشد، کفپوش موج دارها می‌توانند در کف دیده شوند. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که کف اپوکسی دیگر نتواند از ترک‌های موجود استفاده کند. HIM دارای خمیر تیکسوتروپیک بر پایه رزین اپوکسی و مواد پر کننده سبک است که با استفاده از آن می‌توانید ناهمواری‌های سطح بتن را برطرف کنید. در زیر چند نمونه از معایب کفپوش‌های صنعتی اپوکسی را برایتان شرح خواهیم داد:

1. بخارات سمی قوی
به محض شروع به نصب کف اپوکسی، بوی شدیدی را احساس خواهید کرد. گاهی اوقات، ممکن است به محض شروع استفاده، متوجه بوی آمونیاک شوید. این دودها سمی هستند و ممکن است عوارض جانبی را برای هر کس در نزدیکی آن است ایجاد کند. برخی از علائم و نشانه‌های رایجی که در نتیجه استنشاق بخارات مشاهده خواهید کرد شامل التهاب بینی و چشم، گلو و تحریک ریه است. افراد آسم ممکن است در تنفس دچار مشکل شوند.

2. ترک و تراشه در مناطق دارای تأثیر زیاد
اگر قصد نصب کف اپوکسی در گاراژ یا محل‌های مورد نظر خود را دارید، خود را برای انجام تعویض های مکرر آماده کنید. کفپوش اپوکسی در مناطقی که از تأثیر و ترافیک بالایی برخوردار هستند، چندان خوب عمل نمی کند. ‌تراشه‌های آن به راحتی ترک می‌خورند، بدین معنا که هزینه‌های اضافی و نیروی کار برای ترمیم و رفع نواحی آسیب دیده متحمل خواهید شد.

3. بسیار مرطوب و خیس
یک عیب جدی کفپوش اپوکسی این است که می‌تواند به خصوص در حالت خیس بسیار لغزنده شود. در واقع، هر نوع کف رزینی غیر متخلخل است. این بدان معنی است که سطح بسیار صافی ایجاد می‌کند که هنگام خیس شدن و یا روغن در سطح آن خطرناک می‌شود.

مزایای کفپوش اپوکسی
کف‌های اپوکسی در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی مانند حلال‌ها و اسیدها مقاوم هستند. این کفپوش ‌ها تزئینی هستند. کف‌های اپوکسی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود است. می توان ظاهری بتونی ایجاد کرد یا کف را با پوسته‌ی این کفپوش ها آذین داد. به دلیل کاربرد سریع، فقط مدت زمان کوتاهی برای نصب آن را میتوان در نظر گرفت. نگهداری از کفهای اپوکسی بسیار آسان است. به هر حال، کف‌ها بدون درز و مایع هستند و به همین دلیل تمیز کردن آنها به راحتی انجام می‌شود. کف‌های اپوکسی با گرمایش از کف به خوبی میتواند ترکیبی از زیبایی و کاربری بالا را به شما دهد.

بسیار پایدار در ترکیب با گرمایش از کف، در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و دیگر رادیاتور احتیاج ندارید و باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. کف بدون درز و لبه است، و کاملاً با فضا ترکیب میشود. این کفپوش ها بسیار قدرتمند است همین امر باعث میشود کفهای اپوکسی برای استفاده‌های سنگین و بارهای مکانیکی مانند ترافیک لیفتراک در انبارها، کارگاه‌ها و مناطق تولید مناسب باشد.

مراحل اجرای کفپوش صنعتی اپوکسی
پوشش‌های کف اپوکسی صنعتی با ایجاد روشنایی، جذابیت و کارایی بیشتر به فضای کار شما می‌افزایند. فواید کف یورتان و اپوکسی بسیار زیاد است، از حداکثر بازده هزینه تا محافظت طولانی مدت و ظاهر بهتر را میتوان جزئی از مزایایی این کفپوش شمرد. در زیر مرحله به مرحله، استفاده از یک پوشش اپوکسی بر روی کف صنعتی را برایتان خواهیم گفت:

مرحله 1: ناحیه Diamond Grind برای از بین بردن آلودگی‌ها و آماده سازی بتن برای پوشش‌ها.

مرحله 2: کاملاً جاروبرقی بکشید تا آلودگی و گرد و غبار منطقه پاک شود.

مرحله 3: 100٪ مواد اولیه جامد اپوکسی جامد (رنگی) را روی ناحیه قرار دهید و آن را با استفاده از وسیله ایی مناسب پخش کنید.

مرحله چهارم: اجازه دهید اپوکسی روکش شود.

مرحله 5: 100٪ پوشش ساختمانی اپوکسی جامد (رنگی) روی محل قرار دهید و اپوکسی را با استفاده از غلتک رنگی دسته بلند صاف کنید.

مرحله 6: به لایه ساخت اپوکسی اجازه دهید تا روکش و سفت شود.

مرحله 7: محل را بشویید و مواد اضافی را از کف صنعتی خود خارج کنید.

مرحله 8: یورتان با براقیت آلیفاتیک (رنگی) را روی محل قرار دهید.

مرحله 9: صبر کنید تا کف اپوکسی صنعتی کاملاً خشک شود و عملیات خود را شروع کنید.

انواع کفپوش صنعتی اپوکسی
اصطلاح کفپوش اپوکسی اغلب برای توصیف انواع سیستم‌های کف پوش بتونی استفاده می‌شود که از انواع رزین‌های با کارایی بالا تشکیل شده‌اند. هر کف بتونی متفاوت است و حتی در تاسیس یک واحد، ممکن است لازم باشد که بسته به نیازهای مختلف عملکرد، انواع مختلفی از محصولات کف پوش نصب شود. حتی خود دال‌های بتنی نیز ممکن است از اتاق به اتاق خصوصیات مختلفی داشته باشند.

کفپوش صنعتی اپوکسی آنتی استاتیک
سیستم کفپوش ESD، پوشش‌های ضد استاتیک به عنوان کنترل ایمن بار الکتریکی ساکن است که از حرکت فرد در سطح کف پلیمر جمع می‌شود. کفپوش ESD به کاهش یا از بین بردن پتانسیل تخلیه الکترواستاتیک تصادفی، که می تواند به قطعات حساس الکترونیکی در حین ساخت آسیب برساند، کمک می کند.

Protective Industrial Polymers طیف کاملی از پوشش‌های ضد استاتیک ESD را ایجاد کرده است که برای مطابقت و فراتر رفتن از استانداردهای عملکرد فعلی طراحی شده است. این سیستم‌های مبتنی بر ذرات عملکرد پایدارتری نسبت به پوشش‌های سنتی ESD، فرش و کاشی دارند. از آنجا که component ESD جز integ لاینفک شیمی این پلیمرها است، بطور مداوم و بدون لکه‌های گرم عمل خواهد کرد. این به معنای عملکرد ESD سازگارتر در کل ضخامت پوشش نسبت به سطح کار است.

کفپوش صنعتی اپوکسی دکواتیو
کفپوش‌های اپوکسی تزئینی ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی و دوام را دارد. برای دستیابی به سیستم کف سفارشی، از سنگدانه‌های کوارتز چند رنگ، پخش پوسته‌های وینیل و میکا و رنگدانه‌های اپوکسی فلزی استفاده کنید. پلیمرهای محافظ صنعتی برای نصب کفپوش‌های اپوکسی تزئینی متناسب با نیازهای شما در کفپوش های صنعتی اپوکسی دکواتیو را میتوان پیدا کرد.

کفپوش اپوکسی ضد اسید
این رنگ یک رنگ اپوکسی غیر حلال دو جزئی است که عمدتا از رزین اپوکسی اصلاح شده و رزین آمین اصلاح شده غیر حلال تشکیل شده است. این محصولی است که در آن مقاومت اسید به طور نوآورانه‌ای در مقایسه با اپوکسی غیر حلال مبتنی بر آپوکسی های دیگر بهبود یافته است. این یک ماده کفپوش اپوکسی مخصوص با مقاومت شیمیایی عالی خصوصاً در برابر اسید سولفوریک، اسید کلریدریک، اسید نیتریک، اسید استیک، اسید فسفریک و قلیا است. کفپوش‌های بتنی اعم از تجاری یا صنعتی، ذاتاً منفذدار هستند.

بدون پوشش محافظتی مناسب، حلالها، اسیدها، مواد قلیایی و سایر ترکیبات می‌توانند توسط دال بتن جذب شده و آن را از درون خراب کنند، حتی ممکن است مستقیماً از داخل آنها عبور کرده و خاک موجود در زیر را آلوده کنند. خط کامل کف و پوشش‌های مقاوم در برابر مواد شیمیایی، هم از کف بتونی شما و هم از محیط اطراف محافظت می‌کند و به شما در جلوگیری از صدمه در معرض ترکیبات خورنده کمک می‌کند. این سیستم‌های کفپوش در آشپزخانه‌ها و آزمایشگاه‌های تجاری، تاسیسات تولید مواد غذایی، کارخانه‌های تولید و سایر محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفپوش اپوکسی گرانیت
کفپوش گرانیت با بالاترین کیفیت سیستم‌های پوشش اپوکسی در صنعت استفاده می‌شود. اگر به کفپوش بدون درز، بهداشتی و تمیز کردن آسان نیاز دارید و یا به کفپوش بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی، گرما، ضربه و سایش نیاز دارید، کف‌های گرانیت اپوکسی تمام این مزایا را برای شما فراهم خواهد کرد.

تمام سیستم کفپوش اپوکسی تجاری یا صنعتی مبتنی بر نیازهای دوام فضای شما را برآورده میشود و می‌تواند مطابق با مشخصات شغلی معمار شما نصب شود. برخی از محبوب‌ترین سیستم های کفپوش، شامل اپوکسی رنگ جامد، یا بدون سنگدانه مقاوم در برابر لغزش، اپوکسی نوولاک، پوشش‌های فلزی، سیستم‌های پخش جزئی یا 100٪ (سیستم گرانیت)، سیستم‌های کوارتز پخش دوبل و سیستم‌های سیمان اورتان هستند. همچنین انواع سیستم‌های پوشش اپوکسی، پلی آلی، پارورا و اوره نیز وجود دارد.

کفپوش اپوکسی آنتی داست
کارگاه‌های تولیدی، کارخانجات صنعتی و صنعت هواپیما می‌توانند از ویژگی‌های سخت مانند این پوشش کف رزین اپوکسی بهره‌مند شوند. این رزین به منظور آب‌بندی طراحی شده است و دارای خواص ضد گرد و غبار است و باعث می‌شود سطح نگهداری کمی داشته باشد.

1- ویژگی های منحصر به فرد پوشش غیر گرد و غبار
2- فناوری منحصر به فرد و ابتکاری Dust Guard
3- پوشش سطحی ضد گرد و غبار
4- ضد بازتاب
5- شفاف
6- حفاظت در برابر خوردگی
7- عایق حرارتی
8- مقاومت در برابر خراش
9- مقاومت شیمیایی
10- مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش
11- مقاومت حرارتی
12- براق
13- قابلیت رطوبت و تمیز کردن خود
14- دوام مکانیکی لایه نانوساختار
کفپوش صنعتی پلی یورتان
به دنبال جایی هستید که هم تزئینی باشد و هم کاربردی؟ کف‌های پلی اورتان HIM کاربردی و زیبایی هستند، بنابراین عمدتا در خانه‌های شخصی استفاده می‌شوند. در مقایسه با کف‌های اپوکسی، آنها برای گرمایش از کف بسیار مناسب ترند، این یک روش معمول در خانه‌ها و آشپزخانه‌های مدرن است. علاوه بر این، این کف را می‌توان در بیشتر طبقات موجود استفاده کرد. این کف‌ها چندین برابر سفت‌تر از کف‌های چوبی، کف‌های چند لایه یا کاشی‌ها هستند، اما مطمئناً به دلیل خاصیت ارتجاعی بالاتر، راحتی در راه رفتن بسیار زیادی دارد. کف‌های پلی اورتان HIM در رنگ‌های مختلف و زیبایی موجود هستند.
کفپوش: پوشش‌های PU و درزگیرها برای ماندگاری ظاهر زیبا
طیف گسترده‌ای از پوشش‌های پلی اورتان، درزگیرها و فن‌آوری‌های پخت سریع، هر آنچه را که برای پوشش و محافظت از چوب، بتن و انواع دیگر کفپوش نیاز دارید، ارائه می دهد..

کفپوش صنعتی پلی یوریا
یک پوشش پلی اورتان (یا پوشش کف اورتان)، یک پوشش کف بسیار انعطاف پذیر، بسیار مقاوم در برابر سایش است که به درخشش و طول عمر آن معروف است. در سال 1937 توسط I.G. Farbin ، این مواد برای ایجاد لاستیک‌های صمغی، کف سفت و الاستومر استفاده شد. اگرچه به طور معمول اپوکسی‌ها یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های کف برای مکان‌های تجاری و صنعتی هستند، اما هنوز هم در مورد کفپوش با کیفیت بالا، کفپوش اورتان (یا کفپوش پلی اورتان) به عنوان مطمئن‌ترین و اقتصادی‌ترین انتخاب در نظر گرفته می‌شود.

https://www.armelat.com/epoxy-industrial-flooring
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان