انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازرسی آسانسور جلوگیری از حوادث

بازرسی آسانسور جلوگیری از حوادث

#1
بازرسی آسانسور و رعایت اصول فنی طبق استاندارد های بین المللی که توسط سازمان کیفیت استاندارد ایران تدوین شده است برای امنیت جانی و مالی افراد در هر مکانی که از آن استفاده می شود الزامی است. امروزه آسانسور ها بدون استثناء در ساختمان هایی با بیش از ۲ طبقه به کار گذاشته می شود و از همین رو بازرسی آسانسور و تست فنی و استاندارد آسانسور ها ضروری است و همچنین امروزه دریافت پایان کار ساختمان ها از شهرداری منوط به صدور گواهی سلامت آسانسور ها می باشد که باید پس از بررسی موارد طبق تست ها/چک لیست آسانسور گواهی سلامت و ایمنی صد در صد آسانسور توسط کارشناسان و مهندسین بازرسی آسانسور تایید شود.

بازرسی آسانسور
شرکت های بازرسی آسانسور با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی- مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار با بهره گیری از مهندسین با تجربه جهت صدور گواهی سلامت آسانسور و بازرسی آسانسور با بیش از ده سال سابقه کار آماده انجام تست آسانسور، بازرسی آسانسور، بازرسی استاندارد آسانسور، در سطح کشور به ویژه در استان تهران و البرز می باشد.

علاوه بر این بازرسی فنی جرثقیل و ایمنی انواع جرثقیل ها ، لیفتراک ها , بالابر ها و آسانسور ها از تخصص های این شرکت معتبر می باشد. امروزه به دلیل عدم آگاهی نصابان آسانسور ها و نداشتن دانش کافی در هنگام نصب آسانسور با وجود گذشت بیش از ۱۰ سال از استاندارد آسانسور متاسفانه قوانین استاندارد با اشتباهات و تفاوت های زیادی نسبت به اصول صحیح خود انجام می شود و از این رو در بازرسی آسانسور توسط کارشناسان عدم تطابق های زیادی رخ می دهد و علت آن نداشتن مدیر فنی آشنا با استاندارد آسانسور و كنترل كیفیت در هنگام نصب آسانسور می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان