انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وب مارکتینگ و طراحی سایت وب مارکتینگ

وب مارکتینگ و طراحی سایت وب مارکتینگ

#1
وب مارکتینگ و طراحی سایت وب مارکتینگ


وب مارکتینگ و طراحی سایت: در عصر حاضر بسیاری از حوزه های کاری به سمت طراحی سایت و اینترنت روی آورده اند. یکی از این مشاغل مارکتینگ است که تقریبا دیگر روال و سبک قدیمی آن منسوخ شده است. در عصر حاضر بسیاری از بیزینس من ها به سمت اینترنت و طراحی سایت روی آورده اند. زیرا دنیا به این نتیجه رسیده است که دیگر زمان خرید و فروش به سبک های سنتی به سر آمده است. مارکتینگ به معنای بازاریابی است که امروزه به سبک های قدیمی انجام نمیشود. امروزه همچون مشاغل دیگر مارکتینگ نیز به سمت دنیای وب روی آورده است. در این مقاله سعی بر |آن داریم تا توضیحات مختصری در ارتباط با بازاریابی، مارکتینگ و وب مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی داشته باشیم.

وب مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی


وب مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی همان بازاریابی به معنای کلاسیک خود است که در گذر زمان با گسترش دنیای وب به سمت دهکده جهانی راه پیدا نموده است. برای توضیح این مفهوم نیاز است تا ابتدا با مفهوم و معنای مارکتینگ آشنا شویم. مارکتینگ یا بازاریابی یافتن بهترین مارکت یا بازار برای ارائه ی خدمات یا فروش محصولات است، به گونه ای که سود بیشتری در بر داشته باشد. در عین حال این معنا و مفهوم در ارتباط با بیزینس و مارکتینگ قدیمی بود. امروزه بیزینس من ها سود بیشتر را در دریافت هزینه بالاتر از مشتری نمی بینند. همچون دیگر مفاهیم این موضوع نیز معنای متفاوتی یافته است. دوازده اشتباه سئو که اکثر وبلاگ نویسان مرتکب آن می شوند یکی دیگر از مواردی است باید توجه ویژه ای به آن داشت.


تغییر معنا و مفهوم مارکتینگ


امروزه تجار و صاحبین مشاغل سود بیشتر را در معرفی بیشتر بر پایه ی صداقت می بینند. هرچه خدمات و محصولات خود را در سطح وسیع تری معرفی کنیم به سود بیشتر دست خواهیم یافت. در عین حال مشتری ها نیز رضایت بیشتری خواهند داشت زیرا دیگر رقابت میان عرضه با هزینه ی پایینتر و در مقیاص وسیعتر خواهد بود. و مشتری متحمل هزینه ی هنگفت نخواهد شد. حوضه ها و مفاهیم متعددی مارکتینگ را به این مفهوم جدید نزدیک می نمایند. امروزه چگونه با سیل عظیم بازاریابان و بازاریابان اینترنتی محصولات خود را به دهکده جهانی معرفی نماییم؟ یکی از این راه حل ها طراحی سایت و سئو سایت است. مواردی که می توانید از آن ها برای درک بهتر تفاوت سایت های مارکتینگ و… استفاده نمایید:


طراحی سایت املاک در تهران ، طراحی سایت پزشکی در تهران ، طراحی سایت آشپزی در تهران و طراحی سایت صرافی در تهران




طراحی سایت مارکتینگ


با یک جستجوی کوچک در اینترنت پی خواهید برد که بسیاری از بیزینس من ها سایت رسمی دارند تا خدمات و محصولات خود را به دهکده جهانی و مردم کشور خود یا حتی سراسر دنیا معرفی نمایند.  از این رو لزوم طراحی سایت فروشگاهی بیش از پیش احساس می شود. در زمینه ی طراحی سایت نیز همچون زمینه های دیگر هر روز شاهد پیشرفت های فراوانی هستیم. به طور مثال بسیاری از شرکت های بازاریابی به سمت و سوی دیگری رفته اند. شاید نام شرکت های بازاریابی شبکه ای به گوشتان خورده باشد. در خصوص طراحی این چنین سایت هایی نیز توضیحاتی خواهیم داد.


طراحی سایت نتوورک مارکتینگ


سایت های فروشگاهی مستقل به نوبه ی خود از دید طراحان سایت سایت های چالش برانگیزی هستند. این دسته از سایت ها به این دلیل چالش برانگیزند که بیشتر روال کار فروش سمت سایت انجام می باشد و اصطلاحا بیشتر کار اتوماتیک انجام می شود. و تنها یک ادمین برای کنترل کلی کار نیاز است. برخی دیگر از وب سایت ها که برای نتوورک مارکتینگ مناسب است امکان داشتن اکانت مجزا و پنل های مختلف برای تک تک بازاریابان وجود دارد. که در این امر می توانید از مطلب طراحی سایت در تهران کمک بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان