انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

#1
طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای


هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها برای خرید و فروش محصولات می باشد که می تواند به سرعت بخشیدن در خرید کالا و کاهش رفت و آمد ها بیانجامد و همچنین میزان فروش را بالا می برد.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای متفاوت از دیگر وب سایت ها باشد زیرا این سایت به عرضه محصولات مختلف می پردازد و برای جلب نظر مشتری لازم است که سایتی جذاب و بسیار سازمان یافته داشته باشد .
از مزیت های داشتن فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی این است که می توان بازاریابی پایداری را برای خود داشت و محصولات و خدمات خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی در اختیار افراد قرار داد .
برای داشتن یک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای باید به نکاتی توجه کرد که آن را از دیگر رقبا برتری دهد و در موتور های جستجوی گوگل دارای رتبه و بازدید بیشتر باشد . که این کار باعث جلب اعتماد بیشتر افراد و وفاداری به سایت شما می شود .


تعیین هدف طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای


اولین کاری که باید در طراحی سایت حرفه ای فروشگاه اینترنتی انجام دهید تعیین اهداف برای طراحی وب سایت خود است سپس یک طرح مناسب برای آن ایجاد کنید . که این کار را هم می توان با استفاده از قالب های آماده انجام داد و هم به وسیله متخصصین طراحی سایت که مورد دوم برای داشتن سایت حرفه ای بسیار مناسب می باشد .

اطلاعات سایت و محتوا فروشگاه اینترنتی


پس از طراحی قالب اصلی سایت محتوای سایت را به طور مناسب مشخص کنید و تمام اطلاعات و مشخصات محصولات و خدمات را به طور کامل در آن قرار دهید تا مشتری بتواند به راحتی به پاسخ تمام سوالات خود رسیده و بهترین را برای خود انتخاب کنند . به روز رسانی محتوا و مطالب سایت باد پس از اتمام طراحی سایت نیز انجام شود که برای این منظور یک پنل مدیریتی تعبیه می شود تا بتوان به راحتی این کار را هر روز و یا یک روز در میان انجام داد . آموزش انجام کار با آن نیز پس از اتمام طراحی سایت به وسیله شرکت طراح به شما آموزش داده می شود .


بهینه سازی و سئو فروشگاه اینترنتی


بهینه سازی و سئو فروشگاه اینترنتی : در تمام مراحل طراحی و تولید محتوا باید به این نکته دقت کنید که سایت بهینه باشد و گرافیک ها و عکس های به کار رفته در آن دارای حجم کم و بهینه باشد تا سرعت سایت بالا برود و افراد برای لود شدن سایت شما مدت زمان طولانی منتظر نباشند و به سراغ دیگر سایت ها نروند .

نقشه سایت در فروشگاه اینترنتی آنلاین


ایجاد نقشه وب سایت از دیگر مواردی است که باعث دسترسی راحت افراد و موتور جستجو به قسمت های مختلف سایت می شود که این کار باعث ماندگاری افراد و بالا رفتن ترافیک سایت می شود .


پرداخت الکترونیکی فروشگاههای اینترنتی


پرداخت الکترونیکی فروشگاههای اینترنتی : سیستم پرداخت الکترونیکی با استفاده از درگاه ها از عوامل فروش بیشتر و راحت تر محصولات می باشد که با قرار دادن یک درگاه با امنیت بالا می توان تجارت الکترونیکی مناسبی به وجود آورد .


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو : ایجاد سایت ریسپانسیو یکی از عوامل مهم در فروش بیشتر محصولات می باشد زیرا با پیشرفت استفاده از تلفن های هوشمند اکثر جستجو ها توسط آن ها انجام می شود . پس باید سایتی طراحی کنید که برای مشاهده به وسیله موبایل ها و تبلت ها مناسب باشد و نیاز به زوم یا اسکرول به چپ و راست نداشته باشد .


تبلیغات برای برند سازی فروشگاه اینترنتی در محیط آنلاین


تبلیغات برای برند سازی فروشگاه اینترنتی در محیط آنلاین : در مرحله آخر باید از تبلیغات و بک لینک گذاری استفاده کرد تا فروش و بازدید سایت افزایش پیدا کند . این کار به روش های مختلف مثل بنر ها ، تبلیغات تلوزیونی ، سایت های دیگر ، شبکه های اجتماعی و … انجام می شود .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان