انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با ساحل‌های آنتالیا برای سفر در بهار آنتالیا به‌خاطر ساحل‌ها و تفریحات آبی‌اش

آشنایی با ساحل‌های آنتالیا برای سفر در بهار آنتالیا به‌خاطر ساحل‌ها و تفریحات آبی‌اش

#1
آشنایی با ساحل‌های آنتالیا برای سفر در بهار
آنتالیا به‌خاطر ساحل‌ها و تفریحات آبی‌اش در سراسر جهان معروف است. ساحل‌هایی با روزهای آفتابی و درخشان و شب‌های آرام و هوای دلپذیر مدیترانه‌ای. تور آنتالیا نوروز ۹۶ شما را در بهترین وقت سال به این شهر ساحلی و دیدنی‌های بی‌پایانش می‌برد. دیدنی‌های آنتالیا و جاذبه‌های طبیعی این شهر در کنار غذاهای ترکی‌ای چون ماهی، کباب ترکی و شیش‌کباب و کوفته سفری خاطره‌انگیز برای شما رقم خواهد زد. این شهر بازارها و فروشگاه‌های زیادی هم دارد که خرید در آنتالیا را به یکی از تفریحات مهم آن بدل کرده است.
یکی از ساحل‌هایی که با تور آنتالیا نوروز ۹۶ می‌توانید به آن بروید بندرگاه تاریخی آنتالیا است که با روحیه‌ای سرزنده مملو است از فروشگاه‌ها و کافه‌های ساحلی و تفریحات دریایی و قایق‌سواری و... از این بندرگاه می‌توانید برای بازدید از آبشارهایی چون آبشار دودن آنتالیا و غارهای ساحلی سوار کشتی‌های سنتی، قایق‌های تندرو یا کشتی دزدان دریایی شوید. با این قایق‌ها می‌توانید به تورهای یک‌روزهٔ غواصی و شنا در خلیج‌های مناسب شنا در اطراف آنتالیا بروید.
اما با تور آنتالیا نوروز ۹۶ می‌توانید به تنها ساحل آنتالیا، یعنی ساحل مرمره هم بروید. این ساحل که در کنار پارک کارالیوگلو است، ساحلی است شنی و کم‌عمق، مناسب شنا و آفتاب گرفتن.
آنتالیا اما به تفریحات ساحلی و آبی محدود نمی‌شود. با تور آنتالیا نوروز ۹۶ شما می‌توانید به محلهٔ کاله‌ایچی بروید و از دیدنی‌های تاریخی آنتالیا دیدن کنید. در کاله‌ایچی می‌توانید از رستوران‌های سنتی با موسیقی زنده و غذاهای اصیل ترکی هم لذت ببرید.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان