انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و سئو سایت سریع و یک روزه چیست ؟

طراحی سایت و سئو سایت سریع و یک روزه چیست ؟

#1
طراحی سایت و سئو سایت سریع و یک روزه چیست ؟

در سئو سیاه روش هایی سریعی وجود دارد که میتوان در نتایج اول گوگل قرار گرفت ، ولی گوگل به سرعت متوجه این موارد با ربات های خود خواهد شد و جریمه های سنگینی برای بهینه سازی سایت در برای سیاه قائل است.
رتبه یک گوگل شوید !!
چه بخواهیم چه نخواهیم کاربران (مردم) یاد گرفته اند هرچیزی که می خواهند Search می کنند و اگر در صفحه اول نتایج نباشیم عملاً همیشه شانس از دست دادن آنها را داریم و داشتن بهترین وب سایت هم زمانی که جایگاه مناسبی در گوگل نداشته باشیم مانند داشتن بهترین رستوران در یک بیابان است!
برای اینکه در نتایج جست و جو در رتبه های اول سئو  ظاهر شوید طراحی وب سایت و کدنویسی وب سایت ها در اسپیناس  براسا قواعد اصولی Google Analaytics انجام می شود.
در این زمینه ابزارهایی مانند Google Analaytics , Search Console از طرف اسپیناس در اختیار سفارش دهندگان وب سایت قرار می گیرد ولی مهمتر از آن آنالیز اطلاعات است که توسط ما جهت ارائه پیشنهاد و راه کار ها میتوانید در نظر بگیرید.
قابل توجه است اصول اولیه سئو در تمامی پروژه های طراحی سایت اسپیناس رایگان انجام می شود سئو حرفه ای نیازمند زمان و تایم اختصاصی است که نیاز به سفارش جدید دارد .
سئو شیرین

در طراحی سایت اسپیناس هیچ چیز شیرین تر از بودن در سئو  رتبه ۱ گوگل نیست، در کدنویسی طرح ها، اصول اولیه بر اساس Google Academy برای شما پیاده سازی و رعایت می گردد. در بهینه سازی سایت هیچ تضمینی وجود ندارد ولی اصول بهینه سازی سایت سفید این اجازه را به ما می دهد که بهترین نتایج جستجو را برای شما تضمین کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان