انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفریحات پوکت

تفریحات پوکت

#1
تفریحات پوکت
تایلند را همه به آب و هوای کم‌نظیر و طبیعت چشم‌نوازش می‌شناسند. پوکت اما یکی از خوش‌آب‌وهواترین و زیباترین مناطق تایلند است که سالانه توریست‌های زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند. اما تور تایلند تنها محدود به دیدن طبیعت و لذت بردن از تفریحات آبی تایلند نیست، بلکه با سفر به تایلند شما به قلب یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری پا گذاشته‌اید و این یعنی معابد و قصرهای منحصر‌به‌فرد و باستانی مبهوت‌کننده. بیشتر کسانی که با تور تایلند به این کشور سفر می‌کنند، پوکت را برمی‌گزینند. ما در اینجا با بررسی تفریحات پوکت می‌خواهیم گوشه‌ای از چرایی این انتخاب را روشن کنیم.
یکی از تفریحات تور تایلند فیل سواری است و پوکت هم از این قاده مستثنی نیست. جالب است بدانید که حدود ۳۰۰۰ فیل در تایلند زندگی می‌کنند. از دیگر تفریح‌های تور تایلند در این شهر می‌توان به سینما شناور پوکت اشاره کرد که در آن می‌توانید در میان امواج آب و شناور بر روی اقیانوس به تماشای فیلم بنشینید.
فانتزی شوی پوکت هم که برنامه‌ای مفرح در ساحل کامالای پوکت است یکی دیگر از تفریحات به‌یادماندنی تور تایلند خواهد بود. یکی دیگر از تفریحات جالب پوکت تماشا کردن بازی موی‌تای (بوکس تایلندی) در ساحل پاتونگ است.
تفریحات و دیدنی‌های تایلند به این سادگی تمام نمی‌شوند. تفریحات آبی هم در هرکجای تایلند رایج هستند. از غواصی و جت اسکی گرفته تا موج سواری و شاید لم دادن کنار ساحل و آفتاب گرفتن. شاید حالا بهتر بتوان فهمید که چرا تور تایلند این همه طرفدار دارد.
برای دیدن گزینه‌های پیش رو به صفحهٔ تور تایلند نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پس از مقایسهٔ قیمت‌ها و امکانات تورهای مختلف، بهترین را انتخاب کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان