انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفریحات آبی تور آنتالیا

تفریحات آبی تور آنتالیا

#1
تفریحات آبی تورآنتالیا
تفریحات آبی‌ای که تور آنتالیا نوروز ۹۶ برای ارائه به شما دارد آنقدر وسیع هستند که تمامشان در این مطلب نخواهند گنجید. شاید با شنیدن اصطلاح تفریحات آبی اولین چیزی که به ذهن ما برسد ساحل یا تفریحات دریایی باشد. آنتالیا ازنظر ساحل‌های تمیز و باامکانات هیچ کمبودی ندارد. اما پیدا کردن یک ساحل بکر و خلوت بااینکه باب میل همه نیست اما کاری است اندکی دشوار. با مطلب کافه گردش همراه شوید تا با ساحل‌ها و تفریحات ساحلی تور آنتالیا نوروز ۹۶ آشنا شوید.
دو ساحل اصلی آنتالیا یکی ساحل صخره‌ای کنیالتی است و دیگری ساحل شنی لارا. ساحل‌ شرق آنتالیا ساحل ماسه‌های طلایی نام دارد و ساحل غربی این شهر ساحل نور. آنتالیا پر است از ساحل‌های کوچک و پلاژهایی با امکانات مختلف. ازنظر پیدا کردن ساحل موردنظرتان در تور آنتالیا نوروز ۹۶ به‌هیچ‌عنوان به مشکلی بر نخواهید خورد. علاوه بر کشتی‌های تفریحی رودخانه‌های اطراف آنتالیا هم جان می‌دهند برای رفتینگ.
اما تفریحات آبی تور آنتالیا نوروز ۹۶ محدود به لم دادن کنار ساحل، جت اسکی، موج سواری، قایق‌سواری، اسکی روی آب و... نمی‌شود. درکنار دیدنی های آنتالیا پارک‌های آبی آنتالیا هم امکانات کم‌نظیری برای تفریح دارند. دو پارک آبی معروف آنتالیا یکی «تروی آکوئا پارک» است و دیگری «آکوئا لند» که هر دو از نظر وسعت و زیبایی در جهان کم‌نظیر اند. هتل های آنتالیا هم هرکدام ممکن است تفریحات آبی خودشان را داشته باشند.
حال اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز 96 کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان