انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گشت‌و‌گذار در محلهٔ تاریخی کاله‌ایچی با تور آنتالیا نوروز ۹۶

گشت‌و‌گذار در محلهٔ تاریخی کاله‌ایچی با تور آنتالیا نوروز ۹۶

#1
با تور آنتالیا نوروز ۹۶
بهترین راه برای آشنایی با تاریخ آنتالیا و کافه‌گردش و بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر دیدنی گشت‌و‌گذار در محلهٔ تاریخی کاله‌ایچی است. وقتی باتورآنتالیانوروز ۹۶ به این شهر می‌روید، در کاله‌ایچی باید خود را به پیچ و خم کوچه‌های باریک بسپارید و در چایخانه‌ای سنتی برای رفع خستگی چای یا قهوه‌ای بنوشید. همچنین می‌توانید از مغازه‌ها و بازار دیدن کنید. از آثار تاریخی این منطقه می‌توان به کِچیک مناره، مسجد محمد پاشا و برج ساعت اشاره کرد.
از آن‌جایی که این محله بالا و پایین زیاد دارد و قرار است پیاده‌روی‌ای دو سه ساعته در پیش داشته باشید بهتر است کفش مناسب به پا کنید. از دیگر دیدنی های آنتالیا در کاله‌ایچی می‌توان به منارهٔ ایولی اشاره کرد که از سدهٔ ۱۳ به‌جا مانده است. از دیگر دیدنی‌های تاریخی‌ای که می‌توانید با تور آنتالیا نوروز ۹۶ از آن دیدن کنید دروازهٔ هادریان است که قدمتی دو هزار ساله دارد. نکته‌ای که باید حتما در ذهن داشته باشید این است که بیشتر کافه‌های اطراف دروازهٔ هادریان بعدازظهرها موسیقی زندهٔ سنتی ترکی اجرا می‌کنند. جاذبه های آنتالیا البته محدود به این محله نمی‌شود. آنتالیا تا روزها می‌تواند شما را سرگرم نگه دارید.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔتور آنتالیا نوروز 96 کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان