انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شش اصطلاح کلیدی در طراحی سایت

شش اصطلاح کلیدی در طراحی سایت

#1
شش اصطلاح کلیدی در طراحی سایت


شش اصطلاح کلیدی در طراحی سایت:  امروزه عموم شرکت ها و اشخاص برای پیشرفت کار خود و افزایش مشتریان و رونق کسب و کارشان برای انجام طراحی سایت به شرکت های مربوطه مراجعه می کنند. برخی از آنها با شیوه های  و مراحل مختلف آن آشنا هستند اما  برخی به عنوان یک فردی با علم ناچیز دست به این کار می زنند و در طول انجام کار ممکن است با اصطلاحات و کلماتی مواجه شوند که تابحال به گوششان نخورده است.
برخی افراد هستند که در مورد معنای آنها سوال می کنند و برخی دیگر ترجیح می دهند سوالی نپرسند. فرضشان بر این است که علم پیچیده ای است و نمی توانند از آن سردرآورند اما واقعیت آن است که فقط یکسری کلمات و اصطلاحات نا آشناست و برخی آنها را به راحتی فرا می گیرید.
1.    دامین یا دامنه:
نام سایت است که با پسوند های متفاوتی وجود دارد مانند sitecode.ir
2.    هاست:
فضایی به شکل هارت دیسک است که اطلاعات و عکس های سایت شما بر روی آن ذخیره می شود.
3.    سرور: برنامه ای است که سایت بر روی آن سوار است و صفحات درخواستی مرورگر را باز می کند و دو نوع لینوکسی و ویندوزی معروف ترین آن است.
4.    Php (پی اچ پی)
نوعی از زبان برنامه نویسی است که بر اسا نیاز کارفرما سایت را برنامه نویسی می کنند و یک زبان باز یا همان Opensource  است  و بر روی سرور های لینوکسی بارگذاری می شود اما در برخی مواقع بر روی سرور های ویندوز هم فعال می شود.
5.    Asp (ای اس پی)
نوعی دیگر از زبان برنامه نویسی است که شرکت مایکروسافت آن را تولید کرده است و بر خلاف پی اچ پی فقط بر روی سرور های ویندوز بارگذاری می شود.
6.    Home page  (صفحه اصلی)
صفحه ی اصلی در  بخش مهمی از کار را در بر می گیرد زیرا همان لحظه که دامنه ی شما در گوگل سرچ می شود اولین چیزی که نمایش داده می شود این صفحه است و باید طوری طراحی شود که گویای تخصص و کار شما باشد.
در مقالات دیگر در مورد اصطلاحات بیشتری صحبت می کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان