انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو

سئو

#1
سئو

[عکس: seo-00.jpg]
سئو : اگر می خواهید طراحی سایت تان شمار مخاطبین بیشتری داشته باشد ، می بایست وب سایت تان را بر طبق استاندارد های موتور های جستجو گر بهینه سازی  که این امر را اصطلاحا سئو می نامند . عوامل گوناگونی در سئو یک طراحی سایت تاثیرگذار می باشند . از لینک های ورودی به وب سایت گرفته تا عبارات به کار رفته در محتوای وب سایت ، همگی در سئو و بهینه سازی طراحی سایت شما موثر می باشند .
علت اهمیت سئو وب سایت چیست ؟
امروزه با گسترش اینترنت ، بسیاری از کاربران برای انجام امور خود از موتور های جستجوگر نظیر گوگل استفاده می کنند لذا اگر می خواهید کاربران بیشتری به وب سایت تان مراجعه نمایند ، طراحی سایت تان را سئو کنید .
 از آنجایی که موتور های جستجو نزدیک ترین نتیجه به آنچه مورد نیاز کاربر می باشد را نمایش می دهند ، کاربران اعتماد بیشتری به این وب سایت های پیشنهادی می کنند . این قضیه به نحوی اهمیت سئو سایت را دو چندان می کند . کملات و عباراتی که از سوی کاربران جستجو می شود ، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند و طبق تجربیات به دست آمده جذب مخاطب از طریق موتور های جستجو گر ، تضمین کننده ی موفقیت هر نوع وب سایتی می باشد . در مقایسه با تبلیغات ، انجام سئو هزینه ی کمتر و سود آوری بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت .
مقایسه تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه در سئو :
سئو کلاه سفید : بهینه سازی وب سایت با رعایت تمامی قواعد و قوانین در این حوزه و در جهت رضایت هر چه بیشتر کاربران را اصطلاحا " سئو کلاه سفید " می نامند .
سئو کلاه سیاه : به سوء استفاده از ضعف موتور های جستجوگر و به کار گیری راهکار های فریب آن ها به همراه عدم توجه به رضایت کاربران اصطلاحا " سئو کلاه سیاه " می گویند .
نا گفته نماند شرکت گوگل هر چند ماه یکبار اقدام به شناسایی راهکار های کلاه سیاه می نماید و وب سایت هایی که از این روش استفاده نموده اند را جریمه می کند .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان