انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفریحات آبی لذت‌بخش با تور دبی نوروز ۹۶

تفریحات آبی لذت‌بخش با تور دبی نوروز ۹۶

#1
تفریحات آبی لذت‌بخش با تور دبی نوروز ۹۶
در همین دو قدمی جنوب کشورمان یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا قرار دارد: دبی. تور دبی نوروز ۹۶ شاید بهترین فرصت برای عوض کردن حال‌وهوای سرد زمستانی و آماده شدن برای گرمای تابستان باشد. تفریحات آبی دبی، تفریحات صحرایی، خرید هرچیزی که فکرش را بکنید به قیمت‌های مناسب و بازدید از یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان دلایل کافی‌ای برای انتخاب تور دبی نوروز ۹۶ به‌نظر می‌رسند.
تفریحات دبی درسراسرِ جهان کم‌نظیر یا شاید بی‌نظیر باشند. قایق‌سواری‌های سنتی در آبراهه‌های دبی، غواصی، جت‌اسکی و پارک‌های آبی عظیم و پرهیجان از جملهٔ تفریحات آبی تور دبی نوروز ۹۶ هستند که هرکسی را ترغیب به انتخاب این تور می‌کند. دبی اما تفریحات صحرایی جالب هم دارد. شترسواری، شن‌نوردی، کمپ عربی، موتورسواری و راندن ماشین‌های آفرود در دل کویر از جملهٔ این تفریحات پرهیجان و بعضا آرام‌بخش هستند.
اما خرید در دبی یکی از کارهای اصلی است که پیش رو دارید. از بازارهای سنتی و کالاهای سنتی از تمام جهان گرفته تا فروشگاه‌های مدرن و عظیم و کالاهای الکترونیکی که با قیمتی بسیار عالی عرضه می‌شوند. نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های دبی که علاقه‌مندان را ازسراسر جهان به این شهر خاورمیانه‌ای می‌کشاند هم یکی از دلایل مهم دیگر برای انتخاب تور دبی نوروز ۹۶ است. در این فستیوال‌‌ها قطعا قیمت‌های بسیار خوبی پیدا خواهید کرد.
بلندترین برج‌های جهان، لوکس‌ترین خیابان‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها، تنوع فرهنگی‌ای کم‌نظیر و دیدن هرچیزی که انسان توانسته بسازد، مثلا جزیره‌های انسان‌ساخته و آبراهه‌های بزرگ که دسترسی به مناطقی از شهر را راحت کرده است، دیگر حجت را برای انتخاب این تور تمام می‌کند. تجربهٔ سفر به دبی قطعا تجربه‌ای جدید و به‌یادماندنی خواهد بود.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور دبی نوروز ۹۶ کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان