انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با تور ازمیر ترکیه به کرانه‌های دریای اژه سفر کنید

با تور ازمیر ترکیه به کرانه‌های دریای اژه سفر کنید

#1
با تور ازمیر ترکیه به کرانه‌های دریای اژه سفر کنید
تور ازمیر به‌عنوانِ یک تور نوروز ۹۶ شما را به شهری با قدمت ۵۰۰۰ سال می‌برد که باغ‌های زیتون و جنگلهای کاج آن در کنار کرانه‌های دریای اژه سالانه گردشگران پرشماری را به‌سویِ خود جذب می‌کند. اما سفر با تور ازمیر تنها محدود به دوستداران طبیعت و میراث باستانی ترکیه نیست. ازمیر ازآنجایی‌که درکنارِ ساحل دریای اژه واقع شده است، هرگونه تفریحات آبی‌ای که فکرش را بکنید دارد.
ازمیان دیدنی‌های تاریخی ترکیه، یکی از دیدنی‌هایی که با تور ازمیر ترکیه از آن بازدید خواهید کرد میدان کناک ازمیر است که به‌خاطر برج ساعتش معروف است. دیگر جاذبهٔ ازمیر که اسمش را احتمالا شنیده‌اید، آسانسور ازمیر است که شما را از پایین تپه‌ای با بالای آن می‌برد تا از فروشگاه‌های بالای تپه استفاده کنید. با تور ازمیر همچنین می‌توانید به محلهٔ تاریخی آلزانکاک بروید که خیابان‌های باریک و سنگفرش شدهٔ آن درکنار رستوران‌ها و کافه‌های سنتی‌اش قطعا لذت سفر را دوچندان خواهد کرد. قلعهٔ آگورا، تله‌فریک ازمیر، موزهٔ آتاتورک، معبد آتنا (الهه عشق)، مسجدها و کلیساهای ازمیر هم از دیگر دیدنی‌های این شهر تاریخی هستند.
اما تور ازمیر ترکیه تنها تور تاریخ‌دوستان نیست. تفریحات آبی ازمیر ازجمله پارک‌های آبی، ساحل‌گردی، شنا، جت اسکی، غواصی و... را هم باید به لیست کارهایتان در ازمیر اضافه کنید. طبیعت ازمیر نیز بسیار دیدنی است برای طبیعت‌گردی اطراف این شهر هم می‌توانید چند روزی از تور ازمیر ترکیه را اختصاص دهید. اگر با تور نوروز ۹۶ سفر نکردید و قصد سفر در فصل‌های سرد را داشتید، ازمیر تفریحات زمستانی هم دارد که می‌توانید در مطلب سفر به ترکیه در زمستان با آن آشنا شوید.
دوست دارید از نرخ تورهای ازمیر باخبر شوید؟ اگر می‌خواهید تورهای ازمیر آژانس‌های مختلف را یکجا ببینید و امکانات و قیمت‌های آن‌ها را باهم مقایسه کنید، به صفحهٔ تور ازمیر ترکیه کافه گردش بروید.
کافه گردش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان