انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با شروع فصل گرما تور آنتالیا نوروز ۹۶ بهترین انتخاب شما خواهد بود

با شروع فصل گرما تور آنتالیا نوروز ۹۶ بهترین انتخاب شما خواهد بود

#1
با شروع فصل گرما تور آنتالیا نوروز ۹۶ بهترین انتخاب شما خواهد بود
با فرا رسیدن عید نوروز و خداحافظی با سرما، سفر به شهرهای ساحلی افزایش می‌یابد، و کدام شهر ساحلی بهتر از آنتالیا؟ تور آنتالیا نوروز ۹۶ شما را به این شهر ساحلی آرام و پاک می‌برد که به‌جز سواحل پرشمار می‌توان به آثار و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی‌اش هم اشاره کرد.
آنتالیا که یکی از مراکز مهم گردشگری ترکیه و جهان است، در جنوب این کشور و درکنار دریای مدیترانه قرار دارد، که همین امر آن را به یکی از مقصد‌های مهم تفریحات آبی بدل کرده است. اشاره به تفریحات آبی تور آنتالیا نوروز ۹۶ کاری دشوار است، چراکه این لیست به این زودی‌ها پایان نمی‌یابد. سواحل پرشمار و زیبای آنتالیا خود نشان از توری به‌یادماندنی دارند. از آنجایی که آنتالیا از دیرباز یک مقصد توریستی بوده، هتل‌های آنتالیا هم بعضا در نوع خود یک جاذبهٔ گردشگری به‌شمار می‌روند.
بهترین وقت تور آنتالیا فصل بهار و تابستان است. طبیعت کم‌نظیر و امکانات تفریحی بسیار، قایق‌سواری تفریحی بر دریای مدیترانه و نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع، موسیقی زنده، آب‌تنی و شیرجه در دریای مدیترانه، درکنار مرکز‌های خرید آنتالیا و جاذبه‌ها و دیدنی‌های آنتالیا  تور آنتالیا نوروز ۹۶ را به یکی از محبوب‌ترین تورهای نوروزی بدل کرده است.
حالا وقت آن است که به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز ۹۶ کافه گردش سری بزنید و قیمت‌های تورهای مختلف را خودتان ببیند و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان