انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترفند‌هایی برای خرید بلیط ارزان هواپیما

ترفند‌هایی برای خرید بلیط ارزان هواپیما

#1
ترفند‌هایی برای خرید بلیط ارزان هواپیما
به‌جز خرید بلیط چارتر و خرید بلیط لحظه آخری راه‌های دیگری نیز برای خرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد. مسافران حرفه‌ای هواپیما هرکدام راه‌کارهایی برای خود دارند تا حد ممکن ارزان سفر کنند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این ترفندها را به شما معرفی کنیم.
نکته اول برای خرید بلیط ارزان هواپیما این است که از سایت‌هایی که به شما امکان بررسی همهٔ پروازهای موجود را می‌دهند استفاده کنید. اگر شما از سایت خود هواپیمایی خرید کنید، گزینه‌های محدودی برای شما به‌نمایش درمی‌آیند. اما اگر از سایت‌هایی که گزینه‌های همهٔ هواپیمایی‌ها را به شما نشان می‌دهند خرید کنید، می‌توانید قیمت‌های پیشنهادی همهٔ هواپیمایی‌ها را ببینید و با هم مقایسه کنید و سپس نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام کنید. ازجملهٔ این سایت‌ها می‌توان به سرویس خرید اینترنتی بلیط هواپیما کافه گردش اشاره کرد.
نکتهٔ دیگر برای خرید بلیط ارزان هواپیما این است که نه‌تنها از پروازهای توقف‌دار نباید بترسید، بلکه شاید بهتر باشد به‌طور کلی به‌دنبال چنین پروازهایی باشید، چون این پروازها عموما ارزان‌تر اند. درطول این توقف می‌توانید چرخی هم در شهر بزنید. پس چه‌ بهتر که این توقف طولانی باشد.
برای به‌دست‌آوردن بلیط ارزان هواپیما شاید بهتر باشد زیاد دنبال اسم‌های بزرگ نباشید. گاهی اوقات هواپیمایی‌های معمولی پروازهای باکیفیت و ارزانی به شما ارائه می‌کنند. سفر ارزان تنها خرید بلیط ارزان هواپیما نیست. با خواندن مطلب چطور هزینه سفر را محاسبه کنیم با راهکارهای کاهش هزینه‌های سفر آشنا شوید.
خرید بلیط ارزان هواپیما ترفند‌های دیگری هم دارد که می‌توانید در مطلب ترفند‌های خرید بلیط ارزان هواپیما بخوانید. همچنین شما اگر از مشتری‌های کافه گردش باشید می‌توانید از قرعه‌کشی‌ها و تخفیف‌های ویژهٔ ما بهره‌مند شوید.
کافه گردش


فایل‌های پیوست

عکس(ها)
   
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان