انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور لحظه آخری مالزی چه تفاوتی با تور معمولی دارد؟

تور لحظه آخری مالزی چه تفاوتی با تور معمولی دارد؟

#1
تور لحظه آخری مالزی چه تفاوتی با تور معمولی دارد؟
مالزی که یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است، سالانه گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. به همین دلیل حتما عبارت تور مالزی به گوشتان خورده است. اما ارزان‌ترین تور مالزی چه نوع توری است؟ تور لحظه‌ آخری مالزی چه تفاوتی با تورهای معمول دارد؟
دیدنی‌های مالزی بسیاراند و همین امر این کشور را به یازدهمین کشور پرگردشگر جهان بدل کرده است. این موضوع موجب شده تا پروازهای زیادی برای این کشور وجود داشته باشد و آژانس‌های زیادی برای تور مالزی برنامه داشته باشند. وقتی آژانسی از پیش همه یا بخشی از بلیط‌های یک هواپیما را بخرد به‌اصطلاح به آن پرواز چارتر می‌گویند. حالا آن آژانس مسافربری مجبور است تا قبل از پرواز همهٔ بلیط‌هایی که خریداری کرده را بفروشد، ولی بسیاری از اوقات اوضاع به همین سادگی نیست. فلسفهٔ تور لحظه آخری هم همین است. آژانس چارترکننده تا روزهای پایانی نتوانسته همهٔ صندلی‌ها را پر کند و حالا با قیمتی ارزان‌تر شروع به ارائه بلیط‌ها می‌کند. گاهی این ارزانی ممکن است تا نصف قیمت نیز برسد.
پس برای لذت بردن از جاذبه‌های مالزی، غذاهای مالزی و فرهنگ این کشور با کمترین قیمت باید حواستان به فصل‌های پرمسافر و کم‌مسافر سال باشد. اصولا با سرد شدن یا گرم شدن هوا تورهای مالزی از رونق می‌افتند و حالا نوبت شما است که با قیمتی بسیار ارزان یک تور لحظه آخری مالزی را شکار کنید. این کار کمی ریسکی است اما اگر حواستان به تورها باشد حتما به آن برخواهید خورد.
حالا اگر می‌خواهید درمورد قیمت تور مالزی اطلاع پیدا کنید به صفحهٔ تور مالزی کافه گردش بروید و پس از مقایسه قیمت‌ها ارزان‌ترین تور مالزی را از میان بهترین‌ها برگزینید. راستی کانال تلگرام کافه گردش پر است از تور لحظه آخری مالزی یا هر مقصد هیجان‌انگیز دیگری! پس فرصت را از دست ندهید.
نگارش: کافه گردش
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان