انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزونه های کروم برای طراحان سایت

افزونه های کروم برای طراحان سایت

#1
معرفی افزونه های کروم برای طراحان سایت
محبوبیت های فایرفاکس به علت وجود پلاگین های بسیار زیاد، پرکاربرد و مفید میباشد. اما Chrome نیز همانند محصولات دیگر گوگل پیشرفت فراوانی داشته و توانسته است که در بین معروف ترین مرورگرهای ثبت شود. در این میان پلاگینهای بسیاری برای مرورگر Chrome ایجاد شده که چیزی از فایرفاکس کم ندارد. خیلی از این پلاگین ها از ورژن محصوص برای فایرفاکس به نسخه قابل استفاده در Chrome میباشد و بعضی دیگر از اول برای هر دو مرورگر ایجاد شده اند. پلاگین ها از مهم ترین ابزار های برای طراحی سایت و توسعه دهندگان سایت میباشند. برای کسی که طراحی وب سایت را بر عهده دارد باید بعد از پایان کار و بعضی مواقع هنگام انجام کار، نتیجه خود را تست کرده تا از مشکلات آن با خبر شود. خیلی از طراحان در سوئیچ کردن به مرورگر Chromee هنوز ترید دارند و دلیل آن وابستگی به پلاگین های فایرفاکس میباشد. ولی حالا Chromee به مرحله ای رسیده که طراحیات قادرند از آن استفاه کنند. در این مقاله برای شما بهترین افزونه های کروم برای طراحان سایت را شرح میدهیم
[عکس: chrome-plugins.jpg]
معرفی بهترین پلاگین های Chrome برای طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها :
پلاگین MeasureIt!
این پلاگین با توجه به اسمش برای اندازه گیری استفاده میشود. بعد از آنکه آن را نصب کردید و آیکون این پلاگین بالای مرورگر شما اضافه شد میتوانید در هر زمان با یک کلیک روی آن هر عنصری را در صفحه از لحاظ طول و عرض اندازه بگیرد.
[عکس: measureit-345333-1268013441-e1485769616417.jpeg]
پلاگین BuiltWith Technology Profiler
اگر قصد دارید با یک کلیک کلیه تکنولوژی ها و اطلاعات سایتی که میبینید به شکل یک Profile ببینید، BuiltWith اینکار را برای شما انجام میدهد.
[عکس: builtWithLogoTransparent.png]
پلاگین Validity
از این پلاگین استفاده های زیادی میتوانید بکنید. میتوانید برای اعبتر سنجی کد هاب طراحی از آن استفاده کنید. بعد از آن که این پلاگین نصب شد که در آدرس بار آن را مشاهده میکنید که در صفحه با کلیک کردن روی این پلاکین و با فشار دادن کلید هاب ترکیبی Alt+Shift+V به صورت همزمان بعداد خطاهای در طراخی سایت را در قالب یک ToolTip کوچک در همان Icon نشان داده میشود.


منبع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان